עשרות אלפי אוהדי ריאל מדריד חגגו את הזכייה באליפות

האוטובוס של ריאל מדריד
האוטובוס של ריאל מדריד | AFP

טירוף בבירת ספרד לאחר הזכייה באליפות, רונאלדו סגר חשבון: "אני אולי לא מלאך, אבל גם לא שטן". זידאן הצהיר: "אנחנו הכי טובים בעולם". צפו בחגיגות מחדר ההלבשה של הבלאנקוס

(גודל טקסט)
חמישים אלף מאוהדי ריאל מדריד חגגו את הזכייה באליפות ה-33 של הבלאנקוס הלילה (בין ראשון לשני) בכיכר סיבלס במרכז העיר. הקבוצה הגיעה ב-2:30 אחר חצות (שעון ישראל) לחגיגות אחרי ה-0:2 במלאגה ועלתה על אוטובוס עם הכתובת "אלופים 33" לכיוון סנטיאגו ברנבאו. בשעה 3:15 השחקנים הגיעו לכיכר והצטרפו לאוהדים שחיכו להם בכיליון עיניים.

 

השחקנים יצאו מאוטובוס והחלו לחגוג כשהאוהדים קרואים בשמותיהם של איסקו, דני קרבחאל ולוקה מודריץ'. חלק מהחגיגות היו קריאות גנאי נגד ג'רארד פיקה. גם שחקני אתלטיקו ספגו קללות. היום ב-15:00 יחלו חגיגות האליפות בביקור בבית העירייה ב-15:00. לחגיגות הוזמנו גם שחקני העבר של הקבוצה ראול, איקר קסיאס ולואיס פיגו.


 

כריסטיאנו רונאלדו לקח את המיקרופון וביקש מהאוהדים לתמוך בקבוצה בגמר בקרדיף נגד יובנטוס. "זו הייתה עונה גדולה, אבל אנחנו מצפים לתמיכה בנו גם בגמר האלופות. אנחנו זקוקים לכם לזכייה באליפות אירופה". לאחר מכן סרחיו ראמוס ומרסלו עלו לבמה וניהלו את החגיגות. דגל ספרד הוצב על הפסל המפורסם בכירי והשניים נישקו אותו. המאמן זינדין זידאן הצטלם עם אנשי הביטחון של הקבוצה והשוער קיילור נבאס גילח את ראשו כפי שהבטיח למען ילדים חולי סרטן.

 

רונאלדו הוציא הרבה תסכול ועצבים על קריאות הבוז שספג במהלך העונה בעקבות יכולתו ועל הביקורות בימים האחרונים על התנהלותו במשחק מול סלטה ויגו: "אנשים מדברים עלי כאילו אני איזה עבריין, אבל אני לא. אולי אני לא מלאך, אבל אני גם לא שטן. אני לא רואה טלוויזיה בגלל שאם הייתי רואה לא היו לי חיים מרוב הדברים שאומרים עליי. כולם טועים במה שאומרים עליי מחוץ למגרש".

Portada @marca 3️⃣3️⃣ pic.twitter.com/ixxsOr5Fwg

— Madrid Sports (@MadridSports_) May 22, 2017

 

על ההצלחה של ריאל מדריד הוסיף הפנומן הפורטוגלי: "היו כמה מפתחות להצלחה. אני מאושר. זה היה סיום ענק לעונת האליפות. זו הייתה אולי העונה הכי טובה מכמה סיבות בזכות בניהול האינטליגנטי והעזרה של המאמן שהתעקש לתת לשחקנים לשחק פחות וכך הם היו יותר בכושר. הגמר בקרדיף הולך להיות קשה מאוד, אבל בואו נחגוג בינתיים את הזכייה הראשונה באליפות מזה חמש שנים". הכוכב סיים את המשחק עם חתך עמוק ברגלו בעקבות תיקול של פדריקו ריקה ונזקק לקוביות קרח כדי להרגיע את הכאבים.

 

סרחיו ראמוס סגר חשבון עם סגן נשיא ההתאחדות הספרדית ונשיא ברצלונה לשעבר, חואן גספרט, שאמר: "הלוואי שמלאגה תנצח את את ריאל מדריד משער עצמי של ראמוס". הבלם ענה: "יש לו ביצים להשתמש בשם שלי כדי לעלות לכותרות. מצדי שישתה כוס של דום פריניון זה על חשבוני. האליפות הזאת הגיעה לנו למרות שנאלצנו להילחם עד הסוף. לקבוצה הזאת הגיע לזכות בתואר. עקביות הייתה שם המשחק שלנו". ראמוס חגג כמו לוחם שוורים כשלקח את הדגל של ריאל מדריד ונופף בו כמו המטאדורים ובכך הזכיר את החגיגות של ראול.

'We are the champions" #33Ligas#HalaMadridpic.twitter.com/HhdaR9AvGi

— ¡CAMPEONES! (@realmadrid) May 22, 2017


 

המאמן זינדין זידאן אמר: "זו הליגה הכי טובה בעולם ולכן זו הרגשה מדהימה לזכות בתואר. היה חשוב לריאל מדריד לזכות שוב באליפות, כי אנחנו הכי טובים בעולם. כל הכבוד לשחקנים שחיבקו את המסר של הרוטציה. הכנסתי להם לראש שכל אחד חשוב".

 

איסקו הבהיר לכולם שהמשחק הכי חשוב של העונה עדיין לפניהם. הוא חגג את הזכייה באליפות עם בנו על כר הדשא וקרא לשחקנים להישאר מפוקסים לקראת גמר האלופות: "אני מאושר שזכיתי בתואר בבית שלי במלאגה שהתייחסו אליי נפלא מאז עזבתי. צריך להשאיר את הרגל על הדוושה בגלל שמחכה לנו המשחק הכי חשוב של העונה". על העונה שלו אמר: "זו הייתה שנה של ירידות ועליות, אבל אני מודה לכל אלה שדאגו להשאיר את הראש שלי במסלול. המשפחה שלי וחברי בקבוצה דאגו להשאיר אותו חזק מנטלית".

 

אלברו מוראטה העלה סרטון מחדר ההלבשה, והחגיגות היו מטורפות:

CAMPEONES CAMPEONES OE OE OE!!!! Vamooooooos!!!!! pic.twitter.com/xvQfFfVenU

— Álvaro Morata (@AlvaroMorata) May 21, 2017


 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי