מנצ'סטר סיטי שחררה את סאניה, קלישי, נבאס וקבאז'רו

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | צילום: Gettyimages

וגם: קלופ סימן מטרות, אתלטיקו מדריד רוצה את קייטה באלדה ועלולה לאבד את אובלק שמחוזר באנגליה, ולאן יעזוב ראנטו סאנצ'ס? העדכונים כאן

(גודל טקסט)
חלון ההעברות מתקרב, שחקנים מסיימים חוזה. ספורט1 עם כל השמועות וההחתמות הרשמיות מדי יום.


רשמי
*אחרי שהודיעה על פרידה מפאבלו סבאלטה הוותיק, מנצ'סטר סיטי נפרדה היום מארבעה שחקנים נוספים כשהודיעה על פרידה מהמגנים הצרפתיים גאל קלישי ובקארי סאניה, שחקן האגף הספרדי חסוס נבאס שעשוי לחזור לקבוצת נעוריו סביליה והשוער הארגנטינאי ווילי קבאז'רו. הארבעה סיימו את חוזיהם במועדון וכעת הם שחקנים חופשיים


.@Gaelclichy22 departs #mcfc. #ThankYouGael

More ➡️ https://t.co/bO1kz3wHJopic.twitter.com/IPrfu5mdOI

— Manchester City (@ManCity) May 25, 2017

.@JNavas leaves #mcfc. #ThankYouJesus

More ➡️ https://t.co/fBp285WAcZpic.twitter.com/9J7J6VZjij

— Manchester City (@ManCity) May 25, 2017

.@willy_caballero is also leaving #mcfc. #ThankYouWilly

More ➡️ https://t.co/usoOz3IBTLpic.twitter.com/8ZcKGrZvGE

— Manchester City (@ManCity) May 25, 2017

.@Sagnaofficial is set to leave #mcfc. #ThankYouBacary

More ➡️ https://t.co/J3pt6t5gJSpic.twitter.com/se14F7HblC

— Manchester City (@ManCity) May 25, 2017



*באיירן מינכן החתימה את פליקס גצה בן ה-19 האח הצעיר של מריו. הקשר עלה מקבוצת הנוער של המועדון וחתם על חוזה מקצועני לשנתיים.


Felix Götze: "I'm happy to have this opportunity as a professional at #FCBayern. I will do my best to contribute to my team's success."

— Home Bayern (@HomeBayern___) May 24, 2017

*יש יורש לארנסטו ואלוורדה. חוסה אנחל סיגאנדה, חלוץ העבר שאימן את הקבוצה השנייה של בילבאו מונה למאמן הקבוצה רשמית במקום ארנסטו ואלוורדה שעתיד לחתום בברצלונה. בעבר אימן את אוסאסונה. 


José Ángel Ziganda fue oficializado como nuevo director técnico del Athletic de Bilbao. Firmó un contrato por dos temporadas. pic.twitter.com/KVgA82HAXa

— #EcuSport (@EcuSport) May 24, 2017


* מנצ'סטר סיטי הודיעה על פרידה מהמגן גאל קלישי שש שנים לאחר שהגיע מארסנל. הצרפתי ערך 200 הופעות במדי הסיטיזנס וזכה עמם באליפות (2012) ובגביע הליגה (2016).


.@Gaelclichy22 departs #mcfc. #ThankYouGael

More ➡️ https://t.co/bO1kz3wHJopic.twitter.com/IPrfu5mdOI

— Manchester City (@ManCity) May 25, 2017


* גארי מונק, שפספס במעט את העלייה לפלייאוף עם לידס, החליט להתפטר במפתיע. אייטור קרנקה מועמד להחליפו.


שמועות
*"בילד" פרסם שיורגן קלופ יקבל בקיץ 250 מיליון יורו לרכש. מי שנמצאים על הכוונת של מנג'ר ליברפול הם בין היתר הצמד של לייפציג, החלוץ טימו ורנר והקשר נבי קייטה, ששיחק בין השער עם עומר דמארי ברד בול זלצבורג. השניים חתומים עד 2020 במועדון הגרמני.


*חלוץ אתלטיקו מדריד אלסיו צ'רצ'י  יחזור לאיטליה וצפוי לחתום בבולוניה. הוא צפוי לחתום לשלוש שנים ויקבל כל עונה מיליון יורו.



*קשר אלקורקון איבן אלחו צפוי לחתום באייבר.



ורנר וקייטה. על הכוונת של קלופ (Gettyimages)


*בעיות במו"מ בין פיורנטינה לסטפנו פיולי, שהיה המועמד המוביל לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. כעת מדברים על שלושה מועמדים שאימנו בפרמייר-ליג – וולטר מצארי, פראנצ'סקו גווידולין וקלאודיו ראניירי.


*למרות ההעפלה לליגה האירופית, מתיאוס דוריה רוצה לעזוב את מארסיי. הבלם הברזילאי מחזיק בחוזה עד קיץ 2019, אבל סוכנו אמר: "הוא רוצה למצוא משהו מעניין".


*"פראנס פוטבול" פרסם שמנצ'סטר סיטי מעוניינת בשוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק. מחירו עשוי להיות 60 מיליון יורו. 


*סוכנו של כוכבה העולה של לאציו קייטה באלדה, רפאל קוטו נצפה במשרדי אתלטיקו מדריד. חוזהו מסתיים בלאציו ב-2018 והוא החליט לעזוב את הקבוצה. יש לו הצעות מיובנטוס, מילאן וסביליה, אבל רצה לדעת על הפרויקט של אתלטיקו. 


*פאריס סן ז'רמן רוצה את הקרואטי של אינטר איבן פרישיץ' שעשוי לעלות 55 מיליון יורו כך מדווח ב"גאזטה דלו ספורט". 


PSG are allegedly ready to pay 55 million Euro to get Ivan Perisic

— CroatianFootballNews (@CroatianNews) May 24, 2017

*יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד רוצות את רנאטו סאנצ'ס הקשר הפורטוגלי של באיירן מינכן שאיכזב העונה. 


*"ספורט" הקטאלוני פרסם שהמאמן החדש של ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, רוצה את אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד כשחקן הרכש הראשון שלו. 


*אקס מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ' שאימן את פולהאם בעונה האחרונה מועמד לתפקיד מנג'ר קריסטל פאלאס במקום סם אלרדייס שהתפטר באופן מפתיע. הוא גם הוזכר כמועמד בסנדרלנד ומידלסברו שירדו ליגה. כריס קולמן מאמן וויילס, הוזכר אף הוא כמועמד לפאלאס.


*אלברו מוראטה החליט על יעדו הבא שיהיה ככל הנראה מילאן. לחלוץ הספרדי בן ה-24 נמאס לשבת על ספסל הבלאנקוס והוא יעזוב סופית את מועדון נעוריו. מוראטה בחר לחזור לקדנציה נוספת באיטליה, בה הצליח במדי יובנטוס, לאחר שסרב על פי דייוחים להצעות מצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. 



Real Madrid star Alvaro Morata to make surprise move after rejecting Arsenal, Chelsea and Manchester Unitedhttps://t.co/R4YJiXnQojpic.twitter.com/XICfHHxvK3

— Mirror Football (@MirrorFootball) May 25, 2017


*"בילד" הגרמני מדווח שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בכישרון הצ'כי של סמפדוריה, תומאס שיק (21), שכבש בעונה החולפת 11 שערים. מחירו של החלוץ עומד על 15 מיליון יורו, כשגם יובנטוס וצ'לסי מביעות עניין.



#BVB, #Chelsea oder #Juve? Poker um 15-Mio.-Stürmer #Schick! https://t.co/Vlx7o7XFM2pic.twitter.com/xlsWyHWnmJ

— SPORT BILD (@SPORTBILD) May 25, 2017

*אתלטיקו מדריד מנסה לגנוב את ג'רארד דאולפאו. גם מילאן אליה הוא מושאל מאברטון רוצה גם לרכוש אותו וכמובן מועדון האם שלו ברצלונה שוקל להחזירו. מחירו עשוי להיות 12 מיליון יורו. 


*העיתון "אל מרקיוריו" הצ'ליאני כתב שבאיירן מינכן מציעה 50 מיליון ליש"ט על אלכסיס סאנצ'ס מארסנל ושכר שנתי של 10 מיליון ליש"ט לעונה. 


*ניוקאסל מקווה שאחרי התפטרות סם אלרדייס מקריסטל פאלאס שחקנים שלה ירצו לעזוב והיא רוצה להחתים מחדש את אנדרוס טאונסנד ששיחק בעבר במדיה.


*עוזרו של לואיס אנריקה בברצלונה, חואן קרלוס אונסואה מועמד לאמן את סלטה ויגו במקום אדוארדו בריסו כך פרסם העיתון "פארו דה ויגו". 


Everton will listen to offers for Ross Barkley, but want £50m this summer, who has interested Spurs and Man United. (Source: Daily Mirror) pic.twitter.com/fbFnxL8vNp

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) May 25, 2017

*קשרה האוסטרלי של האדרספילד, ארון מוי מבוקש אצל העולה לפרמייר-ליג ברייטון.


*אברטון תדרוש 50 מיליון ליש"ט על רוס בארקלי אחרי שהשיחות על חידוש החוזה איתו עלו על שירטון. הוא דחה הצעה לשלם לו 100 אלף ליש"ט לשבוע ולחתום לחמש שנים. טוטנהאם מעוניינת בו.


*פרנק דה בור מועמד לאמן את וולפסבורג בעונה הבאה אם תישאר בבונדסליגה. היא תשחק בפלייאוף נגד הירידה מול בראונשוויג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי