ברצלונה עשויה לשחרר שמונה שחקנים ולרכוש שלושה כוכבים

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | צילום: Gettyimages

המאמן, שיוצג הערב באופן רשמי בברצלונה, כבר עובד: טוראן פינה את חפציו מחדר ההלבשה ("בארסה תבעט אותי החוצה"), אינייסטה עשוי לרדת לספסל. וגם: המועמדים להצטרף. טר שטגן חתם עד 2022

(גודל טקסט)
ברצלונה תודיע הערב (שני) באופן רשמי על מינויו של ארנסטו ואלוורדה למאמן, אך כבר לפני כן מתחילות להתפרסם התוכניות של המאמן החדש לעונה הבאה. לפי הפרסומים בתקשורת הספרדית, המאמן מעוניין לשחרר לפחות חמישה שחקנים ולהחתים במקומם שלושה שחקנים בעמדות מפתח. הדרישות כבר הועברו למנהל הספורטיבי, רוברטו פרננדס. במקביל, השוער הגרמני מארק אנדרה טר שטגן האריך את חוזה בקבוצה עד יוני 2022 וישלים שמונה שנים בקבוצה. סעיף השחרור עומד על 180 מיליון יורו.

 

הראשון ז'רמי מתייה שאומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל הקבוצה מוכנה לאפשר לו לעזוב ללא תמורה. השני הוא ארדה טוראן אותו בארסה מקווה למכור ב-30 מיליון יורו. השחקן עצמו רוקן את הארונית בחדר ההלבשה ואמר לחבריו: "אם לא אלך בעצמי, ברצלונה תבעט אותי החוצה". נכון לעכשיו אין מתעניינות בטורקי.


 

השלישי הוא הקשר אנדרה גומש שלא סיפק את הסחורה מאז חתם בקיץ האחרון. חאבייר מסצ'ראנו הצהיר שהוא רוצה להישאר עוד עונה בברצלונה, אבל הצוות המקצועי החדש מתכוון להפוך אותו לשחקן ספסל קבוע ועדיין לא ברור איך הארגנטינאי יגיב.

 

מלבד ארבעת השחקנים שצוינו מרחף סימן שאלה גדול על אלייש וידאל, לוקה דין, דניס סוארס ופאקו אלקסר, שכבר אמר: "העתיד שלי בברצלונה לא בידיים שלי". ואלוורדה עשוי לתת הזדמנות נוספת לווידאל וסוארס אם לא ימצא להם מחליפים ראויים. ראפיניה רוצה לעזוב מיוזמתו. הוא מרגיש פגוע שאנריקה הביא החזיר אותו לקבוצה אחרי השאלה בסלטה ויגו, אבל לא נתן לו מספיק דקות. השחקן סבור שהוא יכול להצליח כמו אחיו תיאגו שעבר לבאיירן מינכן והפך לאחד השחקנים החשובים שלה.




ארנסטו ואלוורדה. כבר התחיל לעבוד (gettyimages)

 

לא ברור האם ואלוורדה יראה באנדרס אינייסטה שחקן הרכב כמו בעידן לואיס אנריקה או שיהפוך אותו לשחקן ספסל. בקבוצה עדיין מדברים על פליפה קוטיניו כשחקן שיכול להיכנס לנעליו הגדולות של המהנדס. המאמן גם דורש לצרף מגן ימני. בעיתון הפורטוגלי "רקורד" פורסם ששחקנה של בנפיקה, נלסון סמדו, מועמד מוביל להגיע לברצלונה. הקטאלונים מוכנים להציע 35 מיליון יורו, אבל בנפיקה דורשת 50 מיליון יורו. סעיף השחרור עומד על 80 מיליון יורו. גם מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מגששות.


גם מגן ארסנל הקטור ביירין מועמד. לפי "מונדו דפורטיבו" בברצלונה מבינים שהסיכוי להנחית את הספרדי הצעיר תלוי בעתידו של מאמן התותחנים ארסן ונגר. הספרדים יודעים שהצרפתי לא יוותר על השחקן שלו. שני מועמדים נוספים הם ג'יבריל סידיבה ממונאקו וז'ואאו קאנסלו מוולנסיה.

Grazie di cuore @acmilan !!!! ♥️ pic.twitter.com/dBFCxFfdS2

— Gerard Deulofeu (@gerardeulofeu) May 28, 2017

ואלוורדה רוצה גם שחקן כנף נוסף כבר ושוחח עם ג'רארד דאולופאו שצפוי להירכש חזרה מאברטון אחרי עונה מוצלחת כמושאל במילאן. בארסה יכולה לרכוש אותו בחזרה עד ה-30 ביוני תמורת 12 מיליון יורו לפי סעיף מיוחד בחוזה. השחקן כבר נפרד מאוהדי מילאן בחשבון הטוויטר.


 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי