שבעת האתגרים של מאמנה החדש של ברצלונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | טוויטר

להחזיר את ההגמוניה, לתקן את הליקויים בהגנה, לנהל את דקות המשחק של מסי ולשקם את היחסים עם העיתונאים. בספרד מנתחים את העבודה הרבה שמצפה לוואלוורדה. וגם: עתידו של אינייסטה ושיתוף פעולה חדשני

(גודל טקסט)
ארנסטו ואלוורדה חתם אמש (שני) באופן רשמי על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת כמאמנה החדש של ברצלונה במקומו של לואיס אנריקה. בספרד מדווחים שקיימת אפשרות שהמאמן יבצע שינויים גדולים בסגל, אבל בינתיים הציבו בפניו שבעה אתגרים.

 

1. להחזיר את ההגמוניה שעברה לריאל בשנתיים האחרונות. 2. להבטיח את ההישארות של אנדרס אינייסטה ולגרום לקשר הוותיק להאמין בו. 3. לצמצם את התלות של הקבוצה בשלישיית MSN ולמצוא דרכים להשגת ניצחונות גם כשהכוכבים לא בכושר/לא משחקים.


 

4. לקדם יותר צעירים מ"לה מאסיה", דבר שהלך לאיבוד בשנים האחרונות. 5. לנהל טוב יותר את דקות המשחק והמנוחה של ליאו מסי, כמו שעושה זידאן עם רונאלדו בריאל. 6. לשקם את היחסים עם התקשורת שהיו מתוחים בעידן לואיס אנריקה. 7. לתקן את הליקויים בהגנה.

 

בראיון לתוכנית "אל טרנזיסטור" התייחס אינייסטה התייחס למאמן החדש: "לא אמרתי שלא אחתום על הארכת חוזה, אבל צריך לברר דברים רבים בברצלונה לפני כן. אני רוצה להעריך את כל האופציות העומדות בפניי ולקבל החלטה במצב אופטימלי. אני רוצה שיהיה ברור שגם אם לא אשחק בברצלונה לעולם לא אשחק נגדה. אשוחח עם ואלוורדה בהזדמנות הראשונה. אני חושב שהוא עשה עבודה מעולה כמאמן ומאחל לו שיזכה עם בארסה בתארים".




ארנסטו ואלוורדה. הרבה עבודה (טוויטר)
ארנסטו ואלוורדה. הרבה עבודה (טוויטר)


נשיא המועדון, ג'וזף מריה ברתומאו, אמר על ואלוורדה: "אנחנו בוטחים בו בצורה אבסולוטית. לא שוחחתי איתו עדיין בגלל שיש לנו מנהל מקצועי, רוברטו פרננדס, ואנחנו בוטחים בו במאה אחוז והוא שוחח עם המאמן החדש". בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב על המאמן החדש המכונה "צינגורי" (נמלה) כ"אריה על הספסל של ברצלונה": "התכונה הכי חשובה שלו היא הרגישות הרבה שלו כבן אדם".

 

לפי פרסומים המנהל הספורטיבי של המועדון, רוברטו פרננדס, החליט ליצור שיתוף פעולה עם בקבוצה מהעיר הסמוכה ג'ירונה, שנמצאת בדרך הבטוחה לעלייה לליגה הראשונה. כחל משיתוף הפעולה שחקנים של הקבוצה שירצו לעזוב ומחזיקים בחוזה יוכלו לעבור בהשאלה לג'ירונה. נכון לעכשיו מדובר בג'רמי מתייה, ראפיניה, דניס סוארס, פאקו אלקסר, אלייש וידאל ולוקה דין. באנגליה דיווחו שאנדר הררה סירב להצעה של הקבוצה ויישאר במנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי