ואלוורדה הוצג בברצלונה: צריך לרצות את מי שהביא אותי

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | צילום: ברצלונה האתר הרשמי

המאמן החדש הגיע לקאמפ נואו והוצג: "מודע לאתגרים. אצטרך להתאים לרוח המועדון". על מסי: "הטוב ביותר, קובע שיאים מחדש". וגם: הצעירים

(גודל טקסט)
מאמנה החדש של ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, שחתם לפני שלושה ימים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, הוצג היום (חמישי) באופן רשמי בברצלונה. המאמן ביקר במשרדים ובחדר ההלבשה ודרך על הדשא בקאמפ נואו.

 

ואלוורדה הצטלם עם ראשי המועדון הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו וכן עם המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס וסגן הנשיא ג'ורדי מסטרה. "אני אסיר תודה למועדון שבטח בי ונתן לי הזדמנות להוכיח את עצמי. אני מודע לאתגרים שיש במועדון ונרגש מהג'וב החדש", אמר המאמן. הנשיא העניק לו חולצה של המועדון. ברתומאו: "יש לו המון ניסיון ואנחנו מקווים שהוא יצליח מעל אפילו יותר מאחרים". 




המטרה שלו במועדון: "אני צריך עכשיו להחזיר לברצלונה על האמון בי. הגעתי ממועדון שהוא דוגמא למחויבות שיש לשחקנים (בילבאו). מצפים ממני להרבה ואני צריך לשחק ברוח המועדון כמו המאמנים הקודמים. לשם כך יש לנו שחקנים גדולים החל ממסי ואינייסטה עד ליתר. המטרה תהיה ליצור רוח של עבודת צוות שתיתן לנו מומנטום חיובי".


היכולת של ליאו מסי: "הוא השחקן הטוב ביותר שראיתי. הוא אף פעם לא מגיע לשיא אלא כל פעם קובע שיאים מחדש. בכל יום הוא מפתיע מחדש ועוזר לך כמאמן לחוות חוויות".


שלישיית MSN
: "יש להם חשיבות גדולה, אבל צריך לדאוג שיגיעו לסיום העונה רעננים. איך עושים את זה? אולי אחליט גם על רוטציות". 



ואלוורדה, יצדיק את האמון? (AFP)


אגו בחדר ההלבשה: "כל אחד שחקן גדול. אני חושב שבסופו של דבר הם צריכים לשתף פעולה ביחד. מקווה שאוכל למצוא קבוצה של צעירים שייתנו הכל".


הרכש:
"סומך על רוברטו פרננדס והצוות המקצועי בנושא".


שילוב צעירים
: "השחקנים הצעירים חשובים מאוד. הצעירים שמגיעים מברצלונה ב' ירצו מאוד להוכיח את עצמם".


הארכת החוזה של מסי: "אני אופטימי לגבי חידוש החוזה שלו במועדון".


במהלך הביקור של מסי בסין הכוכב הארגנטינאי אמר על מאמנו החדש: "אני אכיר אותו בימים הקרובים, אבל המטרה של כולם היא לזכות בהכל מחדש".


בסקר שנערך ב"מונדו דפורטיבו" 90 אחוזים מאוהדי הקבוצה מרוצים ממינויו של המאמן החדש.


Camp Nou
#HolaValverdepic.twitter.com/BEhzJ6fWlz

— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 1, 2017

 
גם מאמן ברצלונה בעבר ומנצ'סטר סיטי בהווה, פפ גווארדיולה, התייחס למינויו של של ואלוורדה וצייץ: "מאמן טוב, אבל מעל הכל אדם טוב שמגיע לו להצליח".

Buen técnico y sobre todo un buen tipo que merece lo mejor. ¡Suerte!
A good coach but above all a good man who deserves the best. Good luck! https://t.co/IAjX7vmMqS

— PepTeam (@PepTeam) June 1, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי