כולן רוצות את אמבפה: "מלחמת עולם" בין ריאל מדריד ל-פ.ס.ז'

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyiamges

לפי ל'אקיפ מחזיקת הגביע הצרפתי תלך על חלוץ מונאקו בכל הכח, אך הבלאנקוס משוכנעים שהוא כבר החליט לעבור לספרד. וגם: הצעת הענק של ליברפול תטרוף את הקלפים?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ופאריס סן ז'רמן מנהלות מלחמת עולם על רכישת קיליאן אמבפה. העיתון ל'אקיפ פרסם שפ.ס.ז' החליטה ללכת על החלוץ בכל הכח, וזה הרצון של היו"ר נאסר אל חאליפי למרות שהמאמן אונאי אמרי המליץ לו לרכוש את אלכסיס סאנצ'ס שיותר נחוץ לו. לאמבפה קל יותר לשחק בפ.ס.ז' בגלל שאימו וכל משפחתו מתגוררים בפאריס.


הבוקר (שלישי) פרסם "אס", כי בריאל מדריד לא מוותרים וסבורים שההחלטה של פ.ס.ז' מאוחרת מדי בגלל שהשחקן מעדיף את הבלאנקוס. "החלום שלו הוא לשחק בריאל מדריד", נכתב בעיתון.

  • דונארומה: בכיתי כי הייתי שמן, לא חשבו שאהיה שחקן

כבר לפני ארבע שנים, כשהיה אלמוני בן 14 הוזמן על ידי זינדין זידאן למתקני האימון של הקבוצה. הוא החליט בסופו של דבר לא לעזוב את הבית, אבל ריאל מדריד נשארה בליבו. מאז זיזו נמצא איתו בקשר ושיכנע אותו להגיע. לפי "אס" אמבפה הוא לא מאלה שנותן לסוכני הכדורגל להכתיב לו את העתיד. הוא שומע רק לאביו שדחף אותו להצלחה הגדולה.


אמבפה חוגג עם החברים. יושאל חזרה למונאקו?
אמבפה חוגג עם החברים. יושאל חזרה למונאקו?


בבירה הצרפתית רוצים לרכוש את החלוץ כדי להרגיע את האוהדים שלהם אחרי עונה מתסכלת, בה איבדו את תואר האליפות והודחו בצורה מבישה על ידי ברצלונה מליגת האלופות. היתרון של ריאל מדריד שהיא יכולה להחתים את החלוץ ולהשאיל אותו לעונה נוספת למונאקו, ולהבטיח לו עונה נוספת בה ישחק באופן סדיר. זידאן ופלורנטינו פרס מוכנים לחכות.


דווח גם שליברפול הציעה 113 מיליון יורו על אמבפה, אבל לא נראה שזה יהיה הכיוון שלו אחרי שמונאקו דחתה גם הצעות של מנצ'סטר סיטי, ארסנל וקבוצות אחרות.


הכדורגלן המוכשר אמור לפתוח היום בהרכב במשחק הידידות נגד אנגליה בסטאד דה פראנס. זו תהיה ההופעה הרביעית שלו בנבחרת והוא עדיין לא כבש שער במדי הטריקולור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי