ברצלונה סיכמה עם לוקאס לימה, גם דאולופאו יגיע

לוקאס לימה
לוקאס לימה | צילום: Gettyimages

דיווח: הקשר הברזילאי מסנטוס יגיע לקבוצה ב-2018. הקטאלונים מעוניינים להשיב גם את השחקן שגדל במועדון. כריסטוף דוגארי מפקפק בווראטי: "מה עשה בקריירה? הוא לא שומר על אורך חיים תקין".

(גודל טקסט)

רכש ראשון לברצלונה הקיץ. ב"פוקס ספורט" מדווחים שבארסה סיכמה עם הקשר לוקאס לימה מסנטוס שמיוצג על ידי לא אחר מאביו של כוכב הקבוצה ניימאר. 

הברזילאי בן ה-26 יגיע לקאמפ נואו בינואר 2018 בחינם מאחר שחוזהו בקבוצתו הנוכחית יפוג ב-31 בדצמבר 2018. לימה זכה בשני תארי פאוליסטה ב-2015 וב-2016 עם סנטוס בהן נבחר להרכב העונה ולשחקן המצטיין של העונה ב-2016. בנוסף רשם הקשר 14 הופעות בנבחרת ברזיל בהן הבקיע שני שערים.

שחקן שכנראה יגיע כבר הקיץ לקאמפ נואו הוא ג'רארד דאולופאו, אותו החליטה סגנית האלופה הספרדית להחזיר לשורותיה והודיעה על כך רשמית לאברטון. לבלאוגרנה יש זכות ראשונים על השחקן עד ה-30 ביוני, וראשי המועדון מימשו את אופציית הרכישה בסך 12 מיליון יורו בלבד.


לימה. עוד ברזילאי בקאמפ נואו? (Gettyimages)

דאולפאו נמצא כרגע עם הנבחרת הספרדית ביורו עד גיל 21. סוכנו של השחקן, חינס קרבחאל, זעם על הודעת ברצלונה, מפני שהיה מעוניין לדחות את החלטה עתידו של החלוץ, רק לאחר הטורניר בפולין.


בתוך כך, השמועות על הגעתו של מרקו וראטי לקמפ נואו תפסו תאוצה היום. חלוצה הצרפתי לשעבר של ברצלונה, כריסטוף דוגארי, תקף את החלטת המועדון להשקיע סכומים גבוהים בקשר: "אני מופתע, כי וראטי הוא הכל חוץ משחקן מעולה. הוא שחקן לא רע, אבל מה הוא עשה בקריירה עד כה?".

כריסטוף דוגארי.
 כריסטוף דוגארי. "וראטי הוא הכל חוץ משחקן מעולה" (gettyimages)

דוגארי, שזכה עם צרפת במונדיאל 98 וביורו 2000, פקפק בנאמנותו של השחקן האיטלקי: "כל חצי שנה מופיעה בתקשורת ידיעה שהוא מעוניין בהעלאת שכר. הוא נפצע הרבה בגלל שהוא לא שומר על אורך חיים תקין. אני חושב שדרכה של בארסה לא ברורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי