דייגו קוסטה סגר באתלטיקו, סאול האריך חוזה עד 2026

סאול
סאול | AFP

ב"אס" גורסים כי החלוץ ישוב למועדון בו פרח ויתאמן ארבעה חודשים כדי לשמור על כושר. הקשר האריך חוזה: "אין טוב בשבילי כמו בבית"

(גודל טקסט)
אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, דייגו קוסטה ילבש בעונה הבאה את מדי אתלטיקו מדריד. החיזורים הם לאורך תקופה ארוכה אבל הנכונות מצידו של החלוץ הספרדי לשוב לקולצ'ונרוס נראים ודאיים.


אנטוניו קונטה לא ממש סופר אותו בצ'לסי ואף ויתר על שירותיו בהודעת טקסט והחלוץ המתאזרח עשוי אפילו לוותר על דקות משחק עד ינואר כדי ללבוש מחדש את מדי הרוחיבלאנקוס. ב"אס" בטוחים שלמרות העובדה שבאתלטיקו מסרבים לאשר, החלוץ בן ה-29 ישוב לבירת ספרד.


קוסטה עתיד לשמור על כושר במועדון במשך ארבעה חודשים ויעבוד באימונים מיוחדים וזאת כדי שיגיע רעב לינואר ויצטרף כחיזוק משמעותי לסגל של דייגו סימאונה.



מאס בלונדון, קוסטה (AFP)


אתלטיקו סוחבת כאמור עונש של איסור ההעברות בחלון ההעברות הנוכחי ולמרות התעניינות במספר שחקנים כמו אלכסנדר לקאזט וגם ויטולו הספרדי, נראה כי דווקא החלוץ הסורר הוא זה שהסכים לשמור אמונים.


במקביל ואולי גם בעקבות זאת, סאול שרק סיים את יורו הצעירות עם הצלחה גדולה וחמישה שערים האריך את חוזהו במועדון עד 2016. "אתלטיקו זו המשפחה שלי ואין מקום טוב יותר להיות בו עבורי", אמר הקשר המוכשר.


#LaLiga | El Atlético ata a Saúl hasta 2026 https://t.co/qXTQl54GxPpic.twitter.com/6cqVZRbqZL

— Diario SPORT (@sport) July 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי