וראטי נגד סוכנו: הדברים שאמר היו טעות, שמח בפ.ס.ז'

מרקו וראטי
מרקו וראטי | טוויטר

האיטלקי, שמחוזר ע"י ברצלונה, יצא נגד המתקפה של די קמפלי ("הוא כלוא אצל האמיר של הקבוצה") בראיון לאתר הרשמי: "הפכתי לשחקן שאני היום גם בזכות המועדון"

(גודל טקסט)
האם אנחנו בפני התפתוחות מפתיעה בסאגת עתידו של מרקו וראטי? קשרה של פריס סן ז'רמן, שמחוזר על ידי ברצלונה, התראיין הערב (שישי) לערוץ הרשמי של המועדון ויצא נגד דבריו של סוכנו דונאטו די קמפלי. כזכור, האחרון תקף בחריפות את נשיא המועדון נאסר אל חליפי כשאמר: "מרקו הפך לאסיר של האמיר מפ.ס.ז'".


"עברנו כמה ימים קשים. שמעתי מה שהסוכן שלי אמר. אלו לא המילים שלי. זו הייתה טעות, אני מקווה שזה לא יקרה שוב", אמר קשר נבחרת איטליה בן ה-25, אני מאוד שמח כאן. אני מתרגש לחזור לאימונים. אני לא מדבר הרבה כי יש לי כבוד לפאריס סן ז'רמן. הפכתי לשחקן שאני היום גם בזכות המועדון ולכן אני מתנצל על ההתפתחויות. כולם רוצים להתרכז בעבודה הקשה למען המועדון וגם אני", חתם את דבריו. 
.

 

"יש לאל חליפי זמינות כלכלית בלתי מוגבלת ולא למכור את השחקן עבור 100 מיליון יורו זה רק עניין של כבוד", הוסיף הסוכן מוקדם יותר כאמור, מרקו מודע להתחייבות החוזית שלו כלפי פ.ס.ז', אבל זה נורמלי שהוא מרגיש מוחמא מההתעניינות של בארסה ושהוא רוצה לעבור". אל חליפי אמר לי", המשיך הסוכן. 

די קמפלי המשיך: "אל חליפיי אמר לי שווראטי הוא הכוכב שלו 
ובדוחא אף פעם לא יסלחו לו אם הוא ימכור אותו. אין פה עניין של כפיות טובה. מרקו אסיר תודה על מה שהקבוצה נתנה לו, אבל גם הוא החזיר לה הרבה". למרות הביקורות החריפות החליטו השחקן ונציגיו לא לשבור את הכלים מול פ.ס.ז' והוא הופיע לאימון של הקבוצה לאחר שקיבל מספר ימי מנוחה. וראטי לא יטול חלק באימונים בגלל כאבים קלים בשרירי הבטן, אבל השתתף במבדקים הפיזיים יחד עם חבריו.


נאסר אל חליפי. כולא את וראטי (gettyimages)
נאסר אל חליפי. כולא את וראטי (gettyimages)


בתוך כך, הכוכב האיטלקי קיבל גם בשורות טובות. "ל'אקיפ" מדווח שהשחקן חתם על חוזה חסות בשווי של 30 מיליון יורו עם נייקי, חברת הענק לציוד ספורט. בשנים האחרונות וראטי העניק את שירותי הפרסום שלו לחברה הגרמנית "פומה,, אבל כשהסתיים חוזהו הוא עבר לחברה האמריקאית ויהיה אחד השחקנים המשתכרים הבכירים בעולם מחוזי פרסום.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי