סביליה הודיעה רשמית על רכישתו של לואיס מוריאל

לואיס מוריאל
לואיס מוריאל | Gettyimages

המועדון האנדלוסי ישלם סכום שיא של 20 מיליון יורו לסמפדוריה על החלוץ הקולומביאני בן ה-26. יהיה הרכש השני של אדוארדו בריסו אחרי אבר באנגה

(גודל טקסט)
בזמן שריאל מדריד בדרך להנחית גם את דני סבאיוס וברצלונה עדיין רודפת אחרי הקטור ביירין, סביליה השלימה היום (שבת) את העברתו של החלוץ לואיס מוריאל שיהיה הרכש היקר בתולדותיה.


המועדון האנדלוסי הודיע על סיכום עקרוני עם סמפדוריה על רכישתו של החלוץ לואיס מוריאל, שעל פי דיווחים יעלה 20 מיליון יורו, סכום שיא עבור הקבוצה. הקולומביאני בן ה-26 יגיע כבר מחר לסביליה, ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות, יצטרף רשמית לסגל של אדוארדו בריסו.




המועדון הספרדי ניהל כבר מספר שבועות משא ומתן לא פשוט עם סמפדוריה על העברתו של החלוץ, אך המועדון מגנואה לא הסכים לרדת מתג המחיר של 20 מיליון יורו, בנוסף להתעניינות מקבוצות פרמייר-ליג כמו ווסטהאם ואברטון.


#SevillaFC y @sampdoria llegan a un principio de acuerdo por @luisfmuriel09

https://t.co/eydamfdFvCpic.twitter.com/uxPVmvc2Nm

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) July 8, 2017


כעת, הקולומביאני צפוי להיות רכש נוסף של סביליה והמנהל המקצועי אוסקר אריאס אחרי הקשר אבר באנגה, שחזר מאינטר אחרי עונה והמגן ג'ורדן אמאווי שהגיע מאסטון וילה. בנוסף, במועדון האנדלוסי מעוניינים גם בחסוס נבאס ששוחרר ממנצ'סטר סיטי ועשוי לשוב למועדון נעוריו, כשגם חלוץ בוקה ג'וניורס דריו בנדטו ומגן פורטו מיגל לאיון הוזכרו כמועמדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי