דיווח: כריסיטיאנו רונאלדו החליט להישאר בריאל מדריד

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הכוכב הפורטוגלי טרם התייחס לכך מאז פורסמה הידיעה על רצונו לעזוב לפני כשלושה שבועות, אולם ב"אס" טוענים שהוא לא יעזוב את הבלאנקוס בעצת מקורביו

(גודל טקסט)

 למעלה משלושה שבועות עברו מאז התפרסם הדיווח ב"א-בולה" בדמות הרצון של כריסטינאו רונאלדו לעזוב את ריאל מדריד, אולם ככל שהימים חלפו האפשרות ש-CR7 יימכר הלכה ופחתה. כעת נראה שגם השחקן הגיע להחלטה ובקרוב יבשר לראשי הבלאנקוס על כוונתו להישאר בקבוצה.

הסערה החלה לאחר שכריסטיאנו רונאלדו הואשם על ידי רשות המסים בספרד בהעלמת מס בגובה 14.7 מיליון יורו, דבר שהכעיס עד מאוד את הכוכב שטען כי היחס אליו בספרד רע ובשל כך דרש לעבור למדינה אחרת. ריאל מדריד כמובן מיהרה להגיב והנשיא פלורנטינו פרס אמר בנחרצות כי "אנחנו סומכים על כריסטיאנו רונאלדו כבן אדם וכמקצוען".

לפני עשרה ימים הודחה נבחרת פורטוגל מגביע הקונפדרציות בחצי הגמר ומאז CR7 נופש עם ילדיו ולא מתייחס כלל לעתידו או לרצונותיו, אבל לפי "אס" הוא זכה לייעוץ מסביבתו הקרובה וקיבל החלטה להישאר בריאל מדריד. נכתב אף כי אם יישאר בשורות הבלאנקוס הוא למעשה יחזק את סיכוייו לזכות בכדור הזהב החמישי שלו. עם זאת, בסוף החודש הוא יתייצב בבית המשפט כחלק מפרשת המס ולא מן הנמנע שלאחר מכן תיהפך הקערה על פיה.


בסוף החודש הוא יתייצב בבית המשפט (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי