עושים שוק: דוגלאס קוסטה חתם ביובנטוס

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | AFP

הברזילאי הושאל מבאיירן מינכן לעונה אחת, לגברת הזקנה אופציית רכישה. וגם: ברצלונה החליטה לרדת מהקטור ביירין, פיורנטינה צירפה ילד פלא וגם אח של דונארומה חתם במילאן

(גודל טקסט)
הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת הרחק מאחורינו וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
* זה היה באוויר, כבר אתמול אישרה יובנטוס את הגעתו של הברזילאי דוגלאס קוסטה לבדיקות רפואיות, אבל הערב העסקה הושלמה והקשר עזב את באיירן מינכן והצטרף לביאנקונרי – כך אישרו שתי הקבוצות. מדובר בהשאלה לעונה  על סך שישה מליון יורו, כאשר ליובנטוס אופציית רכישה בתמורה ל-40 מליון יורו.


CONFIRMED: Douglas Costa has left #FCBayern to join @juventusfcen.

All the best for the future, @douglascosta! pic.twitter.com/Ph6ip4RK4D

— FC Bayern English (@FCBayernEN) July 12, 2017


* אספניול החתימה את מאריו הרמוסו מגן בן 22 שהחל את דרכו בריאל מדריד ב' והושאל בעונה חולפת לוויאדוליד מהליגה השנייה.

 M. Hermoso, cinquè reforç #RCDE!

El defensa llega traspasado y firma hasta 2020: https://t.co/mVCDndz3PV

¡Bienvenido, #HermosoPerico! pic.twitter.com/GELrSWdnvn

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) July 12, 2017
 

הקשר הצרפתי אוליבייה אנטשם (21) שוחרר ממנצ'סטר סיטי וחתם לארבע שנים בשורות סלטיק.


* עדנאן יאנוזאי חתם על חוזה בריאל סוסיאדד. הקבוצה הספרדית תשלם למנצ'סטר יונייטד 9.8 מליון לירות שטרלינג.


* רובן לופטוס-צ'יק הושאל לעונה אחת מצ'לסי לקריסטל פאלאס.


Welcome @rubey_lcheek on a season-long loan! #CPFC have completed a #CheekyLoan signing from @ChelseaFC

https://t.co/TLZg2nY0kHpic.twitter.com/dWawIQz24E

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) July 12, 2017


פיורנטינה רכשה מסלובן ליברץ את ילד הפלא הצ'כי מרטין גראיציאר (18). החלוץ שוהה כעת עם נבחרת צ'כיה באליפות אירופה עד גיל 19. 


* מחמוד דאוד עזב את בורוסיה מנשנגלדבאך אחרי שלוש שנים וחתם בדורטמונד.


Stippvisite vor der Asien-Reise: Herzlich willkommen, Mo #Dahoud! pic.twitter.com/x0IwdIVmUK

— Borussia Dortmund (@BVB) 12 ביולי 2017


* הקשר טונגו דומביה מנבחרת מאלי חתם בדינמו זאגרב שתשלם עבורו 800 אלף יורו לטולוז הצרפתית.


* קשר סאו פאולו, תיאגו מנדש, חתם בליל. זוהי הפעם הראשונה שמנדש יוצא מגבולות ברזיל לאחר שהגיע לסאו פאולו מגויאש.

Pour Thiago Mendes, ce sera le 23 pic.twitter.com/2OoV9AQiyY

— LOSC (@losclive) July 12, 2017

* האם זה היה חלק מהחוזה? אנטוניו דונארומה, אחיו של ג'אנלואיג'י, חתם במילאן ויהיה השוער השלישי בקבוצה.


AC Milan comunica di aver acquisito a titolo definitivo le prestazioni sportive di Antonio Donnarumma, contratto fino al 30 giugno 2021

— AC Milan (@acmilan) July 12, 2017


* החלוץ הגנאי-איטלקי, קיילב אוקבן, ששיחק בפרטיזני טירנה בעונה שעברה וכבש 17 שערי ליגה חתם בלידס. הוא היה שייך לקייבו האיטלקית.


✍️ #LUFC are delighted to announce the signing of Caleb Ekuban from Serie A outfit Chievo Verona https://t.co/qNynzg8OlMpic.twitter.com/iuhoG2Vznh

— Leeds United (@LUFC) July 11, 2017


שמועות
* הבלם האיסלנדי סילבי אוטסון ששיחק עם וידאר קיארטנסון בז'ינגסו סאנטי ב-2015 עבר לפי ידיעות באיסלנד בדיקות רפואיות בגוואנגז'ו RF ויצטרף לקבוצה של ערן זהבי. בשנתיים האחרונות שיחק גם בוונג זאל הסינית וקבוצה מתאילנד.


* בספרד מדווחים שארנסטו ואלוורדה החליט שהוא לא רוצה את הקטור ביירין בשל החשש שהוא לא מתאים מבחינה פיזית. "רקורד" הפורטוגלי פרסם שהקטאלונים הגישו הצעה של 30 מיליון יורו לבנפיקה על נלסון סמאדו, מגן בנפיקה ופורטוגל.


* ויטולו מסביליה לא האריך את חוזהו כצפוי בקבוצה אחרי שדייגו סימאונה שוחח איתו ביום שני ושכנע אותו להגיע לאתלטיקו מדריד. יחד עם זאת, אתלטיקו היא לא זו שתשלם את סעיף השחרור שלו ועל פי דיווחים בספרד, לאס פלמאס תשלם 36 מיליון יורו לסביליה עבור החלוץ שיגיע רק בינואר לאתלטיקו. בפיפ"א צפויים לבדוק את כשירות העסקה.


* אדיל רמי מסביליה סיכם במארסיי שתשלם עבורו שישה מיליון יורו. הקבוצה החתימה אתמול גם את השוער סטיב מנדנדה שחזר אחרי עונה אחת בקריסטל פאלאס.


ויטולו. סימאונה שכנע אותו (AFP)
ויטולו. סימאונה שכנע אותו (AFP)


* ריאל מדריד מעוניינת להחתים את מגן ריאל סוסיאדד אלברו אודריאוסולה. המכשול: הבלאנקוס מוכנים לשלם את סעיף השחרור שעומד על 50 מיליון יורו.


* מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה דורש מההנהלה לרכוש את פאוליניו מגוואנגז'ו אברגרנדה, אבל הקטאלונים לא מעוניינים לשלם 40 מיליון יורו והסינים מסרבים לשחררו. נכון לעכשיו ההצעה של בארסה עומדת על 20 מיליון יורו. בקבוצה הסינית טוענים שגם אם יסכימו למכור לא יהיה להם זמן להביא מחליף כיון שחלון ההעברות במדינה נסגר ביום שישי.


* הבלם ההולנדי ברונו מרטינס אינדי שהיה מושאל מפורטו לסטוק, יעבור לאנגלים באופן קבוע אחרי ש'הפוטרס' שילמו עליו 13.4 מיליון ליש"ט.


* ווסטהאם מנסה להחתים את ג'ו הארט על השאלה לעונה. סיטי דורשת עליו 20 מיליון ליש"ט, אבל לא קיבלה אף הצעה הצעה ולכן ייתכן שתסכים להשאילו.


תיאו וולקוט. ארסנל לא משחררת (gettyimages)
תיאו וולקוט. ארסנל לא משחררת (gettyimages)


* מנצ'סטר סיטי עומדת לסכם על רכישת קשר נבחרת ברזיל הצעירה דוגלאס לואיס מוואשקו דה גאמה ב-10.7 מיליון ליש"ט והוא יושאל ממנה לג'ירונה. גם ג'ייסון דנאייר שחקן נבחרת בלגיה והמגן פבלו מופאו של סיטי בן ה-19 יושאלו לג'ירונה. דנאייר מתח ביקורת על הסיטי וטען שהם דחפו אותו לג'ירונה ומנעו החתמתו בליון. 


* הפטישים הציעו לארסנל 20 מיליון ליש"ט על תיאו וולקוט ונדחו. חוזהו אצל תותחנים מסתיים בקיץ 2019.


* באנגליה מדווחים שצ'לסי קרובה להחתים את אלברו מוראטה מריאל מדריד. דייגו קוסטה יעשה את הדרך לאתלטיקו. במקביל גם מגן ריאל מדריד, דנילו עשוי לנחות בסטמפורד ברידג'.


BOOM!

Manchester City have reached an agreement to sign #Vasco central midfielder Douglas Luiz for €12M. One of the best talents in Brazil. pic.twitter.com/yTa6OB9mSu

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) July 12, 2017

* הרופאים של מנצ'סטר יונייטד בהלם מקצב ההחלמה של זלאטן איברהימוביץ'. הענק השבדי צפוי להיות כשיר כבר באוקטובר ולפי ההערכות יקבל חוזה חדש מהשדים האדומים.


* מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו מקווה להשלים את החתמת איבן פרישיץ' מאינטר. העסקה תעלה 45 מיליון ליש"ט. הקרואטי כבר הצטרף למחנה האימונים של הנראזורי, אבל רוצה לסיים את הסאגה ולעבור לקבוצה האנגלית כבר בימים הקרובים. עדנאן ינוזאי נמצא בדרכו לריאל סוסיאדד. הבלגי בן ה-22 לא טס עם הקבוצה ללוס אנג'לס.


* אברטון עשויה לגנוב את מגן אייאקס חיירו רידוולד שכבר היה על סף סגירה בקריסטל פאלאס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי