ברצלונה הודיעה: סוכמה העברת המגן הפורטוגלי נלסון סמדו

סמדו
סמדו | AFP

המגן הצעיר של נבחרת פורטוגל יגיע מבנפיקה בכפוף לבדיקות רפואיות וצפוי לחתום מחר אצל הבלאוגרנה. שיחק עם הסלסאו בקונפדרציות

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. ברצלונה מצאה מגן ימני והודיעה הערב (חמישי) על סיכום על הגעתו של מגן נבחרת פורטוגל ובנפיקה נלסון סמדו. המגן בן ה-23 ששיחק עם פורטוגל בגביע הקונפדרציות יגיע לקטאלוניה, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לחמש שנים במועדון. המחיר עתיד להיות 40 מיליון יורו על פי דיווחים בפורטוגל.


סמדו רשם 63 משחקים בשנתיים האחרונות במדי בנפיקה וכבש שני שערי ליגה ושער בליגה האלופות במדיה. הוא נחשב לכישרון עולה בפורטוגל ולאחד המגנים העולים בליגה המקומית. המגן רשם רק שש הופעות בנבחרת פורטוגל אבל תפס מקום בהרכב של פרננדו סנטוס כשהוא מותיר מאחור את סדריק מסאות'המפטון.




מאז עזיבתו של דני אלבס, ברצלונה לא ממש מצאה מחליף לעמדת המגן הימני כשבין היתר היו אלו אילתורים בין סרג'י רוברטו, אלייש וידאל ואחרים. החיזורים הארוכים ביותר היו אחרי הקטור ביירין מארסנל, אלא שהתותחנים לא הסכימו למכור את המגן הקטאלוני שגדל בברצלונה ובבארסה מצאו חלופה.


[BREAKING NEWS] Agreement with Benfica to sign Nélson Semedo, pending medical tests tomorrow in Barcelona https://t.co/o5ldP2I5kepic.twitter.com/JjQdQ3q1pF

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 13, 2017

סמדו מצטרף לג'רארד דאולופאו שכבר הצטרף הקיץ למועדון בו גדל אחרי שזה מימש את אופציית הרכישה המחודשת שלו מאברטון עבור 10 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי