רשמי: נלסון סמדו ישחק בברצלונה בחמש העונות הקרובות

נלסון סמדו
נלסון סמדו | טוויטר

המגן בן ה-23 ("אעשה הכל כדי לכבד את החולצה שאלבש") רשמית הצטרף לסגנית אלופת ספרד, אחרי שזו סיכמה על מעברו עם בנפיקה

(גודל טקסט)
הסאגה תמה – נלסון סמדו (23) ישחק בחמש השנים הקרובות בברצלונה. הקטאלונים הגיעו לסיכום עם מועדונו הקודם בנפיקה על המעבר והפורטוגלי הוצג בסגנית אלופת ספרד. מוקדם יותר כזכור הודיעו הפורטוגלים כי העסקה עדיין לא סגורה, אף על פי שהשחקן הגיע למועדונו החדש והוצג.


"כולם רוצים לשחק בברצלונה", אמר השחקן שעבר תמורת כ-30 מיליון יורו, "מאוד שמחתי מהחדשות, אך אני גם מודע לאחריות", הוסיף מגן נבחרת פורטוגל. "התפתחתי בארבע השנים האחרונות, גם בזכות המאמנים שהיו לי. בארסה יכולה לסמוך עליי, אעשה הכל כדי לכבד את החולצה". השחקן זכה עם קבוצתו לשעבר בשתי אליפויות במדינה. כמו כן, רשם שש הופעות במדי נבחרת פורטוגל, כולל בגביע הקונפדרציות האחרון.




מוקדם יותר, גם ג'רארד דאולפאו (23) סגר סופית את חזרתו לקבוצת נעוריו, אחרי ששיחק בשנים האחרונות באברטון, סביליה ומילאן. במקביל, ליאו מסי, ניימאר וג'רארד פיקה, ששהו בימים האחרונים ביפן באירוע של הספונסרית החדשה של הקבוצה, חברת "רקוטן", שבו לספרד ועברו את הבדיקות הרפואיות לפני שיחברו לשאר השחקנים באימונים לקראת עונת 2017/18.


 

@leomessi & @neymarjr are back! ¡#Messi y @neymarjr ya están aquí! #Messi i @neymarjr ja estan aquí! #igersFCB #FCBarcelona #Messi #NeymarJr

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on



בספרד מדווחים שמסי וניימאר לוחצים על ראשי המועדון לרכוש את דלה עלי, קשרה של טוטנהאם. לפי פרסומים באנגליה הקטאלונים הגישו הצעה על סך 40 מיליון יורו ונדחו. הקבוצה הלונדונית לא מעוניינת למכור את היהלום האנגלי, אבל העבירה מסר ש-80 מיליון יורו צפויים לגרום לה להתפשר.


בעניין אחר, הפרשנים בברצלונה חוששים שחתימתו של דני אלבס בפאריס סן ז'רמן תטרפד את הגעתו של מרקו וראטי. הברזילאי, שהצהיר במסיבת העיתונאים הרשמית שאחת הסיבות להגעתו הייתה הרצון לשחק עם הקשר, הגיע למתחם האימונים של הקבוצה הצרפתית ונצפה משוחח ארוכות עם האיטלקי. בספרד תוהים האם אלבס במשימת השכנוע.


L'accolade entre Marco Verratti et la nouvelle recrue Dani Alves pour le premier entraînement du brésilien. pic.twitter.com/8j5YMf0Ixa

— Marco Verratti (@Verratti_France) 13 ביולי 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי