ניימאר הגיב לדיווחים: "אני מאושר בברצלונה"

ניימאר
ניימאר | AFP

חלוץ ברצלונה שלל אפשרות שיעבור לפאריס סן ז'רמן עבור 222 מיליון יורו: "העונה האחרונה הייתה הטובה בחיי, התרגלתי לעיר ולמועדון"

(גודל טקסט)

 ברחבי העולם הייתה סערה של ממש בעקבות הדיווח אתמול (שלישי) בברזיל על כך שניימאר הסכים להצעתה של פאריס סן ז'רמן ואמור לעבור עוד הקיץ לעיר האורות.

דווח תחילה כי הצרפתים ישלמו לברצלונה 222 מיליון יורו עבור הכוכב – מדובר בסעיף השחרור בחוזהו – היו גם דיווחים על כך שפ.ס.ז' תשלם 122 מיליון יורו ותעביר בנוסף את מרקו וראטי תמורת ניימאר, אלא שכעת היה זה הכוכב בעצמו שהפריך את שלל הידיעות.

לטענת האתר "Goal.com", ניימאר הבהיר לאחר חרושת השמועות "אני מאושר בברצלונה", בהתכתבות באמצעות הדואר האלקטרוני. "העונה האחרונה הייתה הכי טובה שלי בברצלונה, התרגלתי לעיר ולמועדון וטוב לי כאן. זה גם הקרין על יכולתי", הוסיף ניימאר.


ניימאר ומסי. לפחות עוד עונה ביחד (Gettyimages)

גם מקורבים של השחקן, כפי שפרסמנו אתמול, טענו כי לחלוץ אכן הצעה מפ.ס.ז', אולם הוא טרם החליט אם ברצונו לעזוב את ברצלונה. אביו של השחקן ומשפחתו הם אלו שמעוניינים במעבר יותר מאשר ניימאר. סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי מסטרה טען אתמול לאחר הדיווחים כי "השנה ניימאר לא יעזוב", אולם יש מי שטען כי בכך השאיר פתח שזה יקרה בעונת 2018/9.

ניימאר כידוע חתם על הארכת חוזה עד 2021 באוקטובר שעבר ולסיכום הוסיף: "הרגשתי נוח בעונה שעברה. נכון שלא זכינו בתארים שרצינו, אבל חווינו רגעים גדולים וכעת עלינו להתכונן לעונה כדי שהיא תהיה חיובית עוד יותר אישית וקבוצתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי