דיווח: אביו של ניימאר ייפגש עם המנהל המקצועי של פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי היה זה שיזם פגישה עם אנטרו הנריקה. בבירת צרפת מחכים לכוכב, ורוצים להחזיר לבארסה על ההתעניינות בווראטי. אמרי: "מועדון כמו פ.ס.ז' צריך שחקן מהטופ העולמי"

(גודל טקסט)
הבעיות של ברצלונה עם ניימאר רחוקות מסיום. העיתונאי הצרפתי מוחמד בוחאפסי צייץ הערב (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו על כך שנקבעה פגישה בין אביו של ניימאר שמייצג אותו, למנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' אנטרו הנריקה.


בנוסף, כתב בוחאפסי שנציגיו של ניימאר היו אלה שיצרו ראשונים את הקשר עם סגנית אלופת צרפת ולא להפך. פאריס מצידה, מנצלת את ההזדמנות כדי להחזיר לבלאוגרנה על ההתעניינות בקשר הקבוצה מרקו וראטי.




למרות הדיווחים בכלי התקשורת בקטאלוניה לפיהם הכוכב הברזילאי נשאר במועדון, פורסם מוקדם יותר הבוקר ב"ספורט" שלאחר ישיבת חירום שקיימה הנהלת המועדון הוחלט שנשיא הקבוצה ג'וזף מריה ברתומאו יטוס לארה"ב עם ברצלונה שנחתה בניו ג'רזי וישוחח עם החלוץ כדי לשכנעו להישאר. לפי דיווח נוסף ניימאר נראה מדוכדך בימים האחרונים ולא הסכים לשוחח עם הכתבים. 


מאמן פאריס סן ז'רמן, אונאיי אמרי, כי הוא לא יודע אם ניימאר יחתום בקבוצתו, אבל בראיון ל'לאקיפ הדגיש: "קבוצה כמו פאריס סן ז'רמן צריכה שיהיה לה שחקן אחד מחמשת הטובים בעולם. לכל מועדון בעולם זה טוב שיש שחקן כמו ניימאר. אנחנו תמיד רוצים את השחקנים הכי טובים בעולם וניימאר התקדם מאוד בשנים האחרונות".


המאמן הבאסקי הוסיף בנחרצות: "קל זה לא יהיה אבל אנחנו עובדים כדי להחתימו ואולי זה ישא פרי".


PSG boss Emery: Neymar is one of the world's best and we need a player of that calibre. https://t.co/8WFuVGMaXapic.twitter.com/beuDx4vSWM

— Goal (@goal) July 20, 2017

הבלם הברזילאי טיאגו סילבה מפאריס סן ז'רמן הוסיף: "אם ניימאר יגיע זו תהיה החתמה מצוינת עבור פ.ס.ז'. ניימאר לא אמר לי אם הוא מגיע או לא. כשיש לך פרויקט כמו פ.ס.ז' חשוב להביא שחקנים ברמה שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי