ניימאר שוחח עם נשיא ברצלונה: "אעבור לפ.ס.ז'". מסי יצליח לשכנע?

ניימאר. הצעה שאי אפשר לסרב לה
ניימאר. הצעה שאי אפשר לסרב לה | Gettyimages

ב"אס" דווח שברתומיאו הגיע לארה"ב ונועד עם הברזילאי, בפגישה שהוגדרה "לא טובה". מסתמן שתוך מספר ימים הצרפתים יפעילו את סעיף השחרור. בחדר ההלבשה מנסים לגרום לו לשנות את דעתו, אך זה עלול להיות מאוחר מדי

(גודל טקסט)
 הלילה (בין שישי לשבת) אמר מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה על כך שהוא שוחח עם ניימאר על היבטים טקטיים בלבד והבהיר שהאפשרות שהברזילאי יעבור לפ.ס.ז' הן כחלק מחרושת השמועות כבכל חלון העברות, אבל גם התקשורת הספרדית מפנימה שמכירתו לקבוצה מעיר האורות היא עניין של ימים.


ב"אס" מפורסם זה עתה כי שלושה ימים לאחר שנחת בארצות הברית והצטרף לברצלונה במסעה ביבשת, נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומיאו נפגש עם ניימאר ומדובר בשיחה שהסתיימה בצורה "לא טובה", כך על-פי ה"אס" כאמור.




הפגישה נערך כבר אתמול (שישי) אחרי האימון שנערך ב"רד בול ארנה" וארכה 15 דקות בלבד, אולם במהלכה, כאמור לפי הדיווח, אף אחד מהצדדים לא עזב עם חיוך על פניו כאשר הנשיא אף מיעט לשוחח עם האנשים בסביבת חדרי ההלבשה ועזב במהרה.



האריך חוזה לא מזמן עד 2021, אך הבהיר לנשיא שבכוונתו לעזוב הקיץ (האתר הרשמי)


ניימאר הבהיר לברתומיאו כי בכוונתו לעזוב לפאריס סן ז'רמן ומנגד נשיא ברצלונה ביקש ממנו להמתין כדי שהקבוצה תיערך בהתאם. בתקשורת הצרפתית כבר פורסם כי ניימאר סיפר לחבריו הברזילאים המשחקים בעיר האורות שהוא יצטרף. בנוסף לכך, ב-ESPN נכתב שניימאר בן ה-25 ישתכר כ-30 מיליון יורו נטו בעונה במשך ארבע שנים. הצרפתים כמובן ייאלצו לפצות את ברצלונה ב-222 מיליון יורו.


בינתיים, חבריו לחדר ההלבשה של הברזילאי, בראשם ליאו מסי, לאויס סוארס וג'רארד פיקה, מנסים לשכנע אותו בפוטנציאל שיש לברצלונה ושלא יעזוב הקבוצה. אך עם זאת, למרות שהברזילאי עשוי לשנות את דעתו, הדבר עלול להיות מאוחר מדי מאחר שהמגעים עם המועדון הצרפתי על העברתו נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד.



מסי. יצליח לשנות את דעתו של הברזילאי? (Gettyimages)


מי שהתייחס לעתידו של ניימאר הוא חאבייר מסצ'ראנו, שאמר בראיון ל-ESPN: "ברור שהוא צעיר ואני מקווה שיישאר הרבה שנים בברצלונה. הוא שחקן מאוד חשוב למועדון בגלל הגיל שלו והוא העתיד של המועדון. אני מקווה שנוכל להמשיך לבנות עליו".



"זה באמת קשה לתת עצה. קודם כל, אני לא אחת שמתאים לתת עצות ודבר שני, אני רואה אותו שמח פה, שמח מאוד". ענה הארגנטינאי כשנשאל מה היה מייעץ לניימאר, וסיכם: "בארסה היא המועדון שנתן לו את האפשרות להוציא מעצמו את המיטב, אבל בסופו של דבר כל אחד מקבל את ההחלטות שלו".

 

Luis Suarez with a not-so-subtle message for Neymar to not turn up late for training…pic.twitter.com/wnxkvnD7mJ

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי