צפו בתקציר: ניימאר להט עם צמד ענק, 1:2 לברצלונה על יובה

ניימאר
ניימאר | AFP

תג מחיר של 222 מיליון יורו? אחרי שערים כאלה, לא בטוח שזה לא יקפוץ. הברזילאי הפציץ מקרוב והוסיף סלאלום עצום מול אלופת איטליה. קייליני רק צימק במשחק נהדר. צפו: 2:4 לטוטנהאם על פ.ס.ז', שער ענק לאריקסן

(גודל טקסט)
הצגה כזו לא רואים בכל יום. ניימאר, השחקן הכי מדובר בעולם בימים האחרונים, הוביל הלילה (בין שבת לראשון) את ברצלונה ל-1:2 על יובנטוס במשחק הכנה במסגרת גביע האלופות בארצות הברית.


הכוכב הברזילאי פתח בהרכב לצד ליאו מסי ופאקו אלקסאר והעניק יתרון בדקה ה-15 אחרי שהחלוץ הספרדי בישל לו בדאבל פס והברזילאי ירה מקרוב לרשת. השער השני היה מלאכת מחשבת או פעולת אומנות, איך שתקראו לזה. מסי השאיר, ניימאר קיבל והשאיר מאחור שחקן אחרי שחקן של הגנת פאריס סן ז'רמן בדרך לרשת של בופון. תג מחיר של 222 מיליון יורו נראה מצחיק ברגעים כאלה.




המשחק היה קצבי ונהדר לאורך דקות רבות וגם יובנטוס סיכנה לא מעט את יספר סילסן בשער הבלאוגרנה. בעיקר היו אלו מריו מנדז'וקיץ' ופאולו דיבאלה. אלופת איטליה חזרה לעניינים במחצית השניה כשדיבאלה הרים קרן וג'ורג'יו קייליני נגח לרשת בדקה ה-63. 


לא מעט בכורות ראינו במשחק. נלסון סמדו, מגן הרכש נכנס במחצית השניה אצל ארנסטו ואלוורדה שבעצמו ערך בכורה על הקווים. מנגד, דוגלס קוסטה נכנס לדקות ראשונות אצל הגברת הזקנה. לעומתו ילד הפלא האורוגוואיי רודריגו בטאנקור שהגיע מבוקה ג'וניורס פתח אצל מסימיליאנו אלגרי. גם וויצ'ך שצ'סני רשם בכורה כשנכנס במקום בופון בהפסקה וגם מתיה דה שיליו שהגיע ממילאן. 



ניימאר, מגיע לו להיות ה-MVP 


טוטנהאם – פאריס סן ז'רמן 2:4

המחזרת הגדולה אחרי ניימאר אולי תעלה הילוך במסע הרכש שלה אחרי הפסד באורלנדו בפלורידה במשחק הכנה לספרס. זה החל טוב כשאדריאן ראביו בישל לאדינסון קבאני כבר אחרי שש דקות. אלא שאז הגיעה בעיטה פשוט מופלאה של כריסטיאן אריקסן בדקה ה-11 מ-30 מטרים לחיבורים ואריק דייר המחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד השלים מהפך בבעיטה שטוחה נהדרת בדקה ה-18. הקצב הנהדר נמשך כשחבייר פאסטורה איזן לפני ההפסקה ל-2:2.


המשחק נרגע אבל הספרס ידעו להעלות הילוך לקראת סיום. טובי אלדרווירלד הבלגי ניצל בישול של ויקטור וואניימה בדקה ה-82 ובדקה ה-88, מלך שערי הפרמייר-ליג אשתקד, הארי קיין סיים עם פנדל מדויק וניצחון יוקרתי למאוריסיו פוצ'טינו על אונאי אמרי.



דייר חוגג עם אנקודו, הצגה של הספרס (AFP)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי