כריסטיאנו רונאלדו לא יעזוב: "רוצה גם השנה לזכות בתארים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כוכב ריאל מדריד, שכבר נטען כי ייפרד מהמועדון בשל חקירות נגדו בפרשת המסים, הצהיר בראיון: "כדורגל זה החיים שלי". וגם: נשיא ליון רמז שהבלאנקוס יצרפו את אמבפה

(גודל טקסט)
 כריסטיאנו רונאלדו לא הולך לשום מקום. אחרי עונה מדהימה וקיץ סוער, הכוכב הפורטוגלי העניק ראיון ל"מארקה" והרגיע: "הזכייה בתארים חשובים בעונה שעברה, כמו בתארים אישיים, הייתה נהדרת. אני רוצה לעשות את זה שוב. אני צריך לעבוד קשה שנה אחרי שנה ואמשיך לעשות את זה. כדורגל זה החיים שלי, התשוקה שלי".


CR7 שבר שתיקה והתבטא לראשונה מאז טענה התקשורת הפורטוגלית שהוא החליט לעזוב את ריאל מדריד בשל החקירות נגדו בספרד בפרשת המסים. במדריד מיהרו לדבר ללבו של השחקן, שכעת כאמור הבהיר שאין בכוונתו לעזוב לשום קבוצה אחרת. כזכור, לרונאלדו חוזה לארבע שנים נוספות במדריד. 




רונאלדו שוהה כעת בחופשה פרטית וטרם הצטרף לאימוני ריאל מדריד. התקשורת במדריד העריכה שרונאלדו לא ישחק בסופרקאפ האירופי, אלא יערוך את הבכורה בסופר-קופה נגד ברצלונה בקאמפ נואו.

#LaPortada 'Se queda' https://t.co/Yrb9sDOZlv#SeQueda

— MARCA (@marca) July 25, 2017

בתוך כך, נשיא ליון ז'ן מישל אולאס רמז שריאל תלך בכל הכוח על קיליאן אמבפה. ליון סגרה לאחרונה את העברתו של החלוץ הצעיר מריאנו מריאל ואולאס שנפגש עם פלורנטינו פרס אמר: "הבנתי שהם מתכוונים להביא חלוץ ברמה גבוהה. אני חושב שהוא יהיה צרפתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי