"זו לא שאלה של אם ניימאר ישחק בפ.ס.ז' אלא מתי הוא יודיע"

ניימאר
ניימאר | AFP

הקטאלונים מחפשים מחליף לניימאר, גורם בפ.ס.ז' אישר: "הוא סיכם אצלנו, זה רק עניין של זמן". צפו בכוכב הברזילאי כובש ב-0:1 על מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

ניימאר הוכיח הלילה (בין רביעי לחמישי) עד כמה הוא יחסר לברצלונה אם אכן יעזוב לפאריס סן ז'רמן. הכוכב הברזילאי כבש את שער הניצחון ב-0:1 על מנצ'סטר יונייטד ועד כה כבש את כל השערים של הקטאלונים בתקופת ההכנה (שלושה כיבושים בשני משחקים).

"ל'אקיפ" כתב בשער: "פ.ס.ז' במו"מ להחתים את ניימאר". עד כמה שזה יישמע מוזר זו הפעם הראשונה שהעיתון כותב שיש מו"מ והוא מציין שהצרפתים מנסים להוריד את מחיר ההעברה בטענה שממילא ניימאר רוצה ללכת. ברצלונה מנגד טוענת שהברזילאי לא למכירה ולא תמכור אותו בפחות מסעיף השחרור.

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר אחרי המשחק: "אין לי חדשות על ניימאר מלבד העובדה שהוא עדיין איתנו. הוא היה שמח מאוד לדבר עם כמה מחבריו ביונייטד. אנחנו מאושרים שניצחנו ומעריכים מאוד את יונייטד כקבוצה טובה. במחצית ראשונה היה קצב טוב מאוד והזדמנויות לשתי הקבוצות, ובשנייה ניסינו לשלוט במשחק". אחרי שריקת הסיום נראה אביו של ניימאר יוצא באותו רכב (לא באוטובוס הקבוצה) עם המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס וחבר ההנהלה המקורב לבנו ראול סנלהי.

על פי דיווחים בברזיל זה היה עשוי להיות המשחק האחרון של ניימאר בברצלונה. לפי מקורביו הוא החליט לעזוב לפ.ס.ז', על אף שעדיין לא יצאה הודעה רשמית. "לה פריזיאן" כתב שפ.ס.ז' עשויה למכור את בלז מטווידי ואנחל די מריה כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי של אופ"א.

ניימאר. עניין של זמן עד שהוא בפ.ס.ז' (AFP)
ניימאר. עניין של זמן עד שהוא בפ.ס.ז' (AFP)

העיתון שמקורב לקבוצה כתב גם שחבר הנהלת המועדון אישר שניימאר סיכם. "זה יותר לא שאלה של אם ניימאר ישחק בפ.ס.ז' אלא מתי הוא יודיע על כך. הוא החליט סופית וייתכן שיודיע על כך כבר השבוע". רשת "או גלובו" הברזילאית פרסמה שמאמן פ.ס.ז', אוניי מארי, התקשר לניימאר ואמר לו: "אם תגיע לפ.ס.ז' עוד הרבה שחקנים גדולים ירצו להגיע בהמשך". "מארקה" ציטט גורם בהנהלת ברצלונה שאמר: "נגמרה לנו התחמושת. השתמשנו בכל הנשק שיש להשאיר את ניימאר ואנחנו מאוד מודאגים".

בברזיל פורסם שניימאר תכנן היטב את עזיבת ברצלונה ועבד על כך עם אביו ועם היועץ פיני זהבי במשך שבועות כשהיה בחופשה, אבל ברצלונה לא האמינה שיהיה מועדון שישלם 222 מיליון יורו. רשת UOL הברזילאית פרסמה, כי זהבי הציע את ניימאר תחילה לשתי המנצ'סטריות וצ'לסי, אבל אלה לא היו יכולות להבטיח שישלמו גם את סעיף השחרור וגם את שכרו ואז הוא פנה לפ.ס.ז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי