ניימאר יחתום בפאריס סן ז'רמן עד יום רביעי

ניימאר
ניימאר | AFP

העסקה הגדולה בתולדות הכדורגל העולמי נסגרה. העיתונאי הפופולרי מוחמד בופאסי טוען שהקבוצה תודיע ב-48 השעות הקרובות על צירופו של הברזילאי, שאמור לנחות בקטאר לבדיקות רפואיות. קוטיניו יצטרף?

(גודל טקסט)

העיתונאי הפופולרי מוחמד בופאסי פרסם שפאריס סן ז'רמן תודיע באופן רשמי על החתמתו של ניימאר בתוך 48 שעות. הכוכב הברזילאי נמצא בסין לרגל אירוע שיווקי וכבר ביממה הקרובה צפוי להגיע לקטאר לבדיקות רפואיות ולפגישה עם נשיא הקבוצה נאסר אל חליפי.


בינתיים אמר אל חליפי ל"יאהו ספורט" הצרפתית: "עסקת ניימאר מתקדמת בצורה טובה, אני בטוח שנשלים אותה בקרוב". לפי הפרסומים הצרפתים ישלמו עבור התענוג את מלוא סכום השחרור – 222 מיליון יורו – והברזילאי יהפוך לשחקן היקר בהיסטוריה של המשחק. סגנית אלופת צרפת קיבלה אישור מהממשלה לבצע תהלוכה מיוחדת ברחובות בעת הצגתו של ניימאר. בצרפת אף פירסמו שהמועדון שוקל האם לעשות זאת בשאנז אליזה או למרגלות מגדל אייפל.

 



אופ"א הודיעה שתחקור את העסקה על מנת לבדוק אם לא התבצעה עבירה על חוקי הפייר פלי. על פי הדיווחים, בשלב הזה, לא הוגשה תלונה, אך בכל מקרה תתבצע חקירה רשמית אם וכאשר ניימאר  יחתום ב-פ.ס.ז'. בתוך כך, לפי דיווחים בספרד, פליפה קוטיניו ביקש לעזוב את ליברפול ולעבור לברצלונה, אך ניימאר מנסה לשכנעו להצטרף אליו לקבוצה מבירת צרפת.


#Neymar: ses proches et le PSG espèrent boucler dans les 24-48 heures ! https://t.co/4a2ZpagSGW

— Mohamed Bouhafsi (@mohamedbouhafsi) July 31, 2017


"ספורט" הקטאלוני מפרסם שאחרי הקלאסיקו בו ניצחה ברצלונה 2:3 את ריאל מדריד ניימאר נכנס לחדר ההלבשה של ריאל מדריד ושהה שם כרבע שעה. הוא החליף חולצה עם ראמוס ונפרד משאר שחקני אלופת אירופה לפני המעבר הצפוי לצרפת.


בנושא אחר, אביו של השחקן שוהה בברצלונה בשעות האחרונות על מנת לסגור את הפרטים האחרונים של העסקה ולקבל את דמי הלויאליות (23 מיליון יורו) המגיעים לו מסגנית אלופת ספרד בשל סעיף מיוחד שהוכנס בחוזהו לפני כשנה.


Neymar's father is due to earn a £23m loyalty bonus from Barcelona today, according to @Sport_ENpic.twitter.com/k04Il29tOZ

— B/R Football (@brfootball) July 31, 2017


Press now confirming #Neymar will have his PSG medical in Doha. Believe or not, @parisunited6 confirmed it to me in private 5 days ago. Top! pic.twitter.com/h8IKAhATAc

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) July 30, 2017

 

EUROPE 1:

PSG have received authorization from the local government to parade #Neymar's signing through the streets of Paris. pic.twitter.com/rls1AM8Zeh

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) July 31, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי