סוכנו של ניימאר יצא לפאריס: "יש אישור, הגיע הזמן לעבוד"

הסיפור שלא נגמר. ניימאר
הסיפור שלא נגמר. ניימאר | Gettyimages

אביו של הכוכב אמנם ידוע כמי שמייצג אותו, אבל סוכנו הרשמי הוא ואגנר ריביירו שאישר את פתיחת המו"מ עם פ.ס.ז'. נשיא המועדון אל חלאיפי: "שואפים שיהיו לנו שחקנים ברמה עולמית". החלוץ בינתיים נחת בברצלונה

(גודל טקסט)
 בצל כל הדיווחים על חתימתו הצפויה של ניימאר בפאריס סן ז'רמן, נשיא המועדון שייח' נאסר אל חלאיפי התראיין לערוץ המרוקאי "מדי 1 טי.וי" ודיבר בפתיחות על צירופו האפשרי של הכוכב הברזילאי למועדון הצרפתי. הראיון נערך אמנם לפני גמר הסופר קאפ הצרפתי בשבת בו ניצחה הקבוצה 1:2 את מונאקו, אך שודר רק הערב (שלישי).


אל חלאיפי התייחס לכוכב הבריזלאי: "כרגע, ניימאר שחקן של ברצלונה ונראה מה יהיה איתו. אנחנו מכבדים את כל החוזים של שחקנים שחתומים במועדונים אחרים", אמר הקטארי והמשיך לרמוז: "בכנות, הייתי מעדיף לא לדבר על הנושא הזה עכשיו, אולי בפעם אחרת. מעדיף לא לתת אחוזים לסיכוי שהוא יחתום, כל דבר צריך לקרות בזמנו…"




"ניימאר כוכב ברמה עולמית", סיכם אל חלאיפי. "אבל שוב, נכון להיום, ניימאר שחקן של ברצלונה. לרכוש כוכב זאת לא רק שאלה של כבוד או מוניטין אלא גם שיקולים מקצועיים בנוגע למשחק עצמו . פאריס סן ז'רמן ישואפת שיהיו לה שחקנים ברמה עולמית כדי לשפר את הרמה המועדון ולעזור לשחקנים ולמאמן להגיע לרמה המצופה מהם".



נשיא פ.ס.ז'. "כיום הוא שחקן ברצלונה, נראה מה יהיה…"


ניימאר עצמו אגב, נחת הערב בברצלונה אחרי ספקולציות רבות בנוגע ליעד הנחיתה שלו ובחר לשמור על שתיקה. הברזילאי צפוי להצטרף מחר בבוקר לאימוני קבוצתו הנוכחית ברצלונה, כשעתידו צפוי להתברר בימים הקרובים ולפי "ל'אקיפ", יוצג כשחקן פ.ס.ז' ביום שני הבא לכל המאוחר.


 

Sinal Verde . Vamos trabalhar !!!!

A post shared by Wagner Ribeiro (@ribeirowagner) on




מי שבינתיים הצית מחדש את האש הוא סוכן השחקנים ואגנר ריביירו, המייצג את ניימאר לצד אביו. מי שייצג אותו בלעדית בעבר עורר סערה כאשר פרסם בעמוד הטוויטר שלו: "יש אישור, הגיע הזמן לעבוד" לצד תמונה משדה התעופה ובה רשימת של טיסות יוצאות, ביניהן אחת גם לפאריס.


Sinal verde. Borá trabalhar !!!! pic.twitter.com/gOXz0Paabx

— Wagner Ribeiro (@wagneribeiro_) August 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי