עושים שוק: סוכנו של דרקסלר בברצלונה, סניידר חתם בניס

קוטיניו
קוטיניו | aaaaaa

בגרמניה טוענים שהחלוץ צפוי להצטרף לקטאלונים, הקשר ההולנדי מצטרף לקבוצה הצרפתית. וגם: מאריבור מתחזקת, יונייטד וצ'לסי רוצות את סרג'י רוברטו ו-וראטי נשאר סופית בפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
עסקת ניימאר שגרפה את כל הכותרות כבר מאחורינו, אבל כמובן שגם יתר הקבוצות לא עוצרות מלכת. משאים ומתנים, החתמות ושמועות. הכל כאן בספורט1.


רשמי
* מאריבור, יריבית הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות, מתחזקת, והחתימה את מגנה של סטנדרד ליאז' מרטין מילק לשלוש שנים. מילק כבר שיחק בקבוצה בעבר, וכעת חוזר לקדנציה נוספת. ברק בכר מודאג?

OFFICIAL: #Maribor have re-signed 25-yo right-back Martin Milec from Standard Liege on a 3-year deal! Welcome back! #EnkratViolaVednoViolapic.twitter.com/1QeewSJT0P

— Matej Žibert (@yodazib) August 6, 2017

* פייר-אמריק אובמיאנג הודה בראיון ל"די וולט" הגרמני שקיבל הצעה ענקית לשחק בסין, אבל ציין: "זו לא ליגה מספיק מקצועית כמו באירופה". נכון לעכשיו הוא טען שהוא נשאר בדורטמונד.


* ווסלי סניידר סגר בניס וההודעה הרשמית תצא מיד לאחר הבדיקות הרפואיות.


Le milieu offensif, arrivé dans l'après-midi, doit désormais passer la visite médicale préalable à son engagement officiel. #IssaNissapic.twitter.com/wCZ0G3QV6x

— OGC Nice (@ogcnice) 6 באוגוסט 2017


שמועות
* מארסיי ממשיכה המסע הרכש ומעוניינת בחלוץ אינטר סטבן יובטיץ' אחרי שאוליבייה ז'ירו לא נראה כמו מטרה ריאלית וקרלוס באקה מעדיף את מילאן. במועדון מדרום צרפת מעוניינים לשלם בין 15 ל-20 יורו על חלוץ, כשגם ניקולה קאליניץ', מוסא דמבלה, ווילפריד בוני ו-וינסנט יאנסן הוזכרו כמועמדים.


* לוקאס מורה שחקנה של פאריס סן ז'רמן עשוי לעזוב הקיץ. ארסנל וקבוצות באיטליה רוצות אותו. פ.ס.ז' דורשת 30 מיליון יורו.


* באנגליה טוענים שקיימת אפשרות גבוהה לפיה סרג'י רוברטו יעזוב את ברצלונה כבר בשבועות הקרובים. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד המועמדות המובילות לקלוט אותו.


* "ספורט" הקטאלוני מדווח שארנסטו ואלוורדה רוצה לחזק בכל מחיר את הקישור של ברצלונה. הוא מתעקש לרכוש את פאוליניו וייתכן שלקבוצה לא תהיה ברירה אלא להפעיל את סעיף השחרור שלו בגוואנגז'ו אברגרנדה שעומד על כ-40 מיליון יורו. בנוסף במועדון נאבקים עם ארסנל על רכישת תומא למאר ממונאקו וכן את קשר ניס ז'אן-מיקאל סרי בו מעוניינת גם פאריס סן ז'רמן. לפי "בילד" סוכנו של יוליאן דרקסלר נחת בברצלונה ועשוי לסכם את העברתו לקבוצה הקטאלונית כמחליפו של ניימאר.


Valverde apuesta por… ¡Paulinho y Seri!#PortadaSPORThttps://t.co/kxVAzLc4wi

— Diario SPORT (@sport) August 5, 2017


* שחקנים נוספים בהם מעוניינים בבארסה הם אינייגו מרטינס בלם סוסיאדד בו רואה ואלוורדה מועמד מוביל לחיזוק ההגנה. בקבוצה עדיין מחפשים גם מחליף לניימאר כשאחד המועמדים המובילים הוא עוסמאן דמבלה עליו דורשת בורוסיה דורטמונד 100 מיליון יורו. בבלאוגרנה עובדים גם על רכישת פיליפה קוטיניו לפי "מונדו דפורטיבו" העסקה עשויה להיסגר ביום שלישי אחרי הצעה בסך 100 מיליון יורו לליברפול. מנגד פרסם דיילי סטאר שהרדס יסכימו לוותר על הקשר רק תמורת 130 מליון.

Barcelona 'set to launch' staggering £120million bid for Philippe Coutinhohttps://t.co/EhUdm3bID0pic.twitter.com/rlTiPrlNFN

— Mirror Football (@MirrorFootball) August 6, 2017

* אנטוניו קונטה הצהיר בצורה משונה שהוא רק המאמן ולא מקבל את ההחלטות לגבי שחקנים: "אל תאשימו אותי אם אדן הזאר יימכר לברצלונה", אמר האיטלקי.


* באיירן מינכן מציעה 50 מיליון ליש"ט על אריק דייר מטוטנהאם, שעד כה החתימה רק שוער שלישי.


* אינטר הציעה 30.5 מיליון יורו על חלוץ סמפדוריה הצ'כי פטריק שיק שנכשל בבדיקות הרפואיות שלו ביובנטוס. לפי "קוריירה דלו ספורט" הציעו לו הנראזורי חוזה לשלוש שנים ושכר של שני מיליון יורו לעונה.


* מרקו וראטי הודה שהיה במו"מ עם ברצלונה, אבל הדגיש שהוא נשאר סופית בפאריס סן ז'רמן. בצרפת טוענים שבימים הקרובים יחתום על הארכת חוזה בקבוצה מעיר האורות ויקבל 12 מיליון יורו לעונה.



* אוהדי מנצ'סטר סיטי מקווים שקיליאן אמבפה יעבור אליהם ושהתמונה שלו עם לירוי סאנה לפרסומת של נייקי היא לא רק לצורכי פרסום. חברו לקבוצה לשעבר ברנרדו סילבה קרא לאמבפה להגיע לסיטיזנס, שמוכנים לשלם עליו 180 מיליון ליש"ט.



אמבפה עם סאנה. התמונה שגורמת למנצ'סטר סיטי לחלום


* טורינו שוב רוצה את ג'ון גידטי חלוץ סלטה ויגו. סלטה דרשה 15 מיליון יורו וטורינו סירבה, אבל כעת חידשה את ההתעניינות.


* ניוקאסל רוצה את חלוץ סטוק חוסלו, אבל הציעה עליו רק 12 מיליון ליש"ט ונדחתה. רפא בניטס זועם על מדיניות הרכש של הבעלים מייק אשלי ודרש להיפגש איתו.


* מנצ'סטר סיטי דורשת 13 מיליון ליש"ט מסוונזי על ווילפריד בוני. כזכור, החלוץ מחוף השנהב הגיע ב-2015 מהברבורים לסיטיזנס תמורת 25 מיליון ליש"ט. בנוסף "דיילי סטאר" דיווח שהסיטיזנס וארסנל מוכנות לשלם את סעיף השחרור של סרג'י רוברטו מברצלונה.


* קשר יובנטוס מריו למינה בדרך לחתום בסאות'המפטון תמורת 16 מיליון ליש"ט.


* לפי מספר דיווחים, שחקן האגף הטורקי אמרה מור מבורוסיה דורטמונד סיכם את תנאיו באינטר.


* לפי פרסומים בממלכה אברטון עוקבת בעניין אחר מעמדו של דני וולבק בארסנל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי