ניימאר יהיה בסגל פ.ס.ז' למשחק ביום ראשון נגד גנגאן

ניימאר
ניימאר | טוויטר

ברצלונה העבירה את השחרור של הברזילאי לאחר שקיבלה את כל הכסף תמורת העברתו, והוא צפוי לרשום בכורה. וגם: צמיחה אדירה למועדון הצרפתי בשבוע האחרון - 700 אלף עוקבים חדשים באינסטגרם, 300 אלף בטוויטר

(גודל טקסט)

בספרד וצרפת דיווחו כי אחרי ספקולציות רבות, ניימאר יהיה בסגל למשחקה של פאריס סן ז'רמן נגד גנגאן ביום ראשון. הבעיה עד כה היתה ששחרורו של השחקן מברצלונה טרם הגיעה, אלא שהמועדון הקטאלוני הודיע כי פדה את הצ'ק על סך 200 מליון יורו והעביר את הטפסים לפאריס. "ניימאר יכול לשחק ביום ראשון", הודיעה הנהלת הליגה הספרדית.


בפ.ס.ז' חיכו לחוק האומר ששחרור השחקן חייב להישלח בתוך 15 יום לקבוצה שרכשה אותו. לפי חוקי פיפ"א, לצרפתים היתה זכות לפנות לפיפ"א ולהתלונן על ברצלונה, אבל הם לא רצו להחריף את היחסים וחיכו שהשחרור יגיע או שיחלפו 15 יום מההעברה של השחקן. כאמור, בסופו של דבר הסיפור נסגר.
 


בתוך כך מדווח "ל'אקיפ" על תורים ארוכים שנמשכים כל יום בחנות של פ.ס.ז' כדי לרכוש את החולצות של ניימאר, ובעיקר את החולצה הצהובה שלו. מיום שישי שעבר נמכרו 20 אלף חולצות. יש גם נתונים נוספים המראים שהפופולאריות של פ.ס.ז' בנסיקה. באתר הרשמי של הקבוצה מבקרים פי שבע גולשים מדי יום. 15 מיליון אוהדי כדורגל ראו את הצגת ניימאר בלייב דרך חשבון הפייסבוק. בארה"ב, ניגריה וכמובן בברזיל ראו את הטקס המוני צופים. מיליון אוהדי כדורגל חדשים נרשמו לדף הבית של הקבוצה בפייסבוק, 700 אלף לאינסטגרם ו-300 אלף נוספים לטוויטר.

 המוצר החם בפאריס. חולצות ניימאר מוצגות לראווה

המוצר החם בפאריס. חולצות ניימאר מוצגות לראווה (טוויטר)


חברת התעופה הקטארית שמשלמת 25 מיליון יורו לשנה כספונסרית של המועדון, תמשיך לממן אותו ויש לה חוזה עד 2019.



Long queue in front of PSG store as fans wait to grab their "Neymar" jersey pic.twitter.com/6iDRC3e3hO

— OKYERE KWAME TAWIAH (@oktranking) August 4, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי