בלתי מנוצח: המאזן המטורף של זידאן בריאל מדריד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

המאמן הצרפתי ניצח בכל הגמרים מאז מונה למאמן הבלאנקוס והערב (23:00, ספורט1) הוא פוגש את ברצלונה בניסיון להביא זכייה עשירית בסופר-קאפ הספרדי. וגם: הנתונים המדהימים של מסי מול אלופת אירופה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד וברצלונה ישימו את השמועות והספקולציות בצד ויפתחו את עונת 2017/18 בכדורגל הספרדי עם המשחק הראשון מבין שניים בסופר-קאפ הספרדי (ראשון, 23:00, ספורט1).


מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עדיין לא הפסיד בקאמפ נואו. ב-2015/16 הבלאנקוס שלו הפכו פיגור ל-1:2 ובעונה שעברה הוציא שם תיקו. הצרפתי ניצח בכל חמשת הגמרים אותם ניהל מאז מונה למאמן הראשי של הקבוצה מבירת ספרד.




המאזן של זיזו בריאל מדהים – 88 משחקים, 66 ניצחונות, 15 תיקו ושישה הפסדים בלבד. הפרש השערים – 247 שערי זכות לעומת 92 שערי חובה בלבד. בתוך שנה וחצי הוא זכה בשישה תארים (2 ליגת האלופות, אליפות ספרד, 2 סופר-קאפ אירופי ואליפות העולם לומועונים) והפך למאמן הרביעי המצליח בתולדות המועדון. מקדימים אותו רק ויסנטה דל בוסקה (7), לואיס מולוני (8) ומיגל מוניוס האגדי (14).


הערב הקלאסיקו חוזר#קלאסיקוpic.twitter.com/WMXwZa1LoU

— sportour – ספורטור (@SportourIsrael) August 13, 2017

לוקה מודריץ' המושעה ייעדר, מתאו קובאצ'יץ' צפוי לפתוח במקומו. עדיין קיימת התלבטות האם לפתוח אם כריסטיאנו רונאלדו שלא נמצא בכושר משחק מלא, או להמשיך עם ההרכב שפתח בסופר-קאפ האירופי מול מנצ'סטר יונייטד. הפנומן הפורטוגלי כבש עשרה שערים ב-13 משחקים בקלאסיקו, ליאו מסי מקדים אותו עם 14 ב-17 משחקים.


האלופה גם סומכת על קאסמירו. מעבר לעבודת ההגנה המעולה שמאפיינת אותו, הקשר הברזילאי כבש שבעה משמונת השערים שלו בקבוצה רק ב-2017. "אנחנו מאמנים אותו גם לכבוש שערים ולהשתתף במשחק ההתקפי של הקבוצה ולא רק ההגנתי", אמר זידאן.


כריסטיאנו רונאלדו. כובש בצרורות בקלאסיקו (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. כובש בצרורות בקלאסיקו (AFP)


מהצד השני, המאמן ארנסטו ואלוורדה צפוי לפתוח עם ג'רארד דאולופאו במקומו של ניימאר. החלוץ הצעיר הצטיין בניצחון על שאפקואנסה בגביע גאמפר (0:5). סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו ואיבן ראקיטיץ' יפתחו בקישור, אלייש וידאל עשוי לעלות בעמדת המגן הימני.


עבור דאולופאו זו תהיה הופעת בכורה בקלאסיקו. הוא נרכש מאברטון חזרה ב-12 מיליון יורו ובחוזה נקבע סעיף שחרור של 20 מיליון יורו. לניימאר אותו מחליף היה 222 מיליון יורו.


ליאו מסי. עוד קלאסיקו (AFP)
ליאו מסי. עוד קלאסיקו (AFP)


הקטאלונים זכו בעבר 12 פעמים בסופר-קאפ לעומת תשע זכיות של הבלאנקוס. בתקופתו כמאמן אספניול ואתלטיק בילבאו רשם ואלוורדה חמישה ניצחונות מ-20 משחקיו נגד הבלאנקוס


מחזיקת הגביע מגיעה לאחר תקופת הכנה טובה בה לא הפסידה בשום משחק ורשמה מספר ניצחונות נאים על יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד במסע משחקי ההכנה בארצות הברית.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי