"בודד במערכה": מצב הרוח של מסי מדאיג את ברצלונה

מסי
מסי | AFP

הכוכב הארגנטינאי מעסיק את העיתונאים בספרד, כלי התקשורת בצרפת מדווחים שסיטי עשויה לשלם 300 מיליון יורו על הפרעוש. אינייסטה הלחיץ עוד יותר את ראשי המועדון: "לא החלטתי האם לחדש את החוזה"

(גודל טקסט)

לא כך דמיין ארנסטו ואלוורדה את הבכורה שלו בליגה כמאמן ברצלונה. הקטאלונים יפגשו הערב (ראשון, 21:15) את בטיס במחזור הפתיחה של 'לה ליגה' בצל הפיגוע הקשה, ההפסדים הכואבים בסופר-קאפ, העזיבה של ניימאר וחוסר ההצלחה בהחתמת שחקני רכש איכותיים.

דבריו של הסמל אנדרס אינייסטה בראיון לעיתון "אל פאיס" לא מוסיפים שקט למועדון הקטאלוני. "עוד לא החלטתי האם לחדש את החוזה", אמר הקשר שמסיים את חוזהו ביוני 2018. "אני עדיין לא יודע. לפני שלוש שנים זה תסריט שבחיים לא הייתי חולם עליו ולא הייתי מאמין שיהיו לי התלבטויות כאלה".

באשר לעונה הקודמת עם לואיס אנריקה אמר: "תמיד כיבדתי את הבוס. תמיד היה לי כבוד גדול עבורו למרות שלא תמיד ראינו עין בעין. אני חושב שלמועדון אסור לאבד את הכבוד שהיה כלפיו כל השנים מצד האוהדים".

מי שהכי לחוץ הוא כנראה ליונל מסי אותו מתאר "מארקה" המדרידאי כאיש שנשאר בודד במערכה. "מסי צריך להתרגל לחיים בלי ניימאר. הגדולה של הברזילאי היתה שההגנות נאלצו להתחלק במאמצים לעצור את השניים וכעת מסי נשאר לבדו כשלואיס סוארס הפצוע ייעדר אף הוא חודש. הוא הרגיש את הלחץ הזה כאשר מול ריאל נגע בכדור לראשונה רק בדקה העשירית".

ליאו מסי.
ליאו מסי. "בודד במערכה" (AFP) 

בתוך כך, על פי דיווחים בצרפת מנצ'סטר סיטי תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של מסי, שמוערך ב-300 מיליון יורו. ביום שישי האחרון, הבעלים של התכולים, שייח' מנסור, הכריז שהקבוצה תבצע את הרכישה היקרה בהיסטוריה עד תום חלון העברות. הצהרתו של השייח' העלתה השערות שהפרעוש הוא היעד הבא של פפ גווארדיולה, לאחר שהשניים שיתפו פעולה בצורה מושלמת בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי