עושים שוק: מארסיי רוצה את דייגו קוסטה, יובטיץ' לברייטון?

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

הקבוצה הצרפתית הציעה 27.5 על החלוץ, השחפים רוצים את המונטנגרי מאינטר, חמד ייפגע? וגם: קאליניץ' חתם במילאן, מונאקו סימנה יורש לאמבפה, ומי הרגיז את אוהדי ארסנל? קל לנחש

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הכדורגל האירופי הולך ונסגר, והקבוצות בטירוף על מנת לסגור את הסגלים. ספורט1 עושה לכם סדר עם כל מה שצריך לדעת.
 

רשמי
סמיר נאסרי, שחתם אמש באנטליהספור, הוצג באופן רשמי על ידי נשיא המועדון במסיבת עיתונאים מפוארת ברחובות העיר ואמר: "אני שמח להגיע לטורקיה.


Samir Nasri'ye Antalya Temalı İmza Törenihttps://t.co/zfgw5fasQppic.twitter.com/s4depIlioR

— Antalyaspor (@Antalyaspor) August 22, 2017


* עדיין לא ברור עתידו של וירג'יל ואן דייק, אבל האם זוהי רכישה שמעידה על עזיבתו? סאות'המפטון צירפה רשמית את הבלם ההולנדי של לאציו, ווסלי הוד. הוא נרכש תמורת 15 מיליון ליש"ט.

Welcome, #SaintWesley! pic.twitter.com/GWEzD5Lx70

— Southampton FC (@SouthamptonFC) August 22, 2017

*פרייבורג החתימה את רובין קוך בלמה הצעיר (21) של קייזרסלאוטרן מהבונדסליגה השנייה.


*ניקולה קאליניץ' חתם במילאן לארבע שנים והוצג רשמית. אחרי שעבר בהשאלה מפיורנטינה עם אופציה לרכישה. בקיץ הבא אמורים הרוסונרי לשלם 25 מיליון יורו.


 

⚫️ #weareateam #weareacmilan

A post shared by AC Milan (@acmilan) on



* חיזוק לליאור רפאלוב. קלאב ברוז' מוליכת הטבלה החתימה את הבלם השווייצרי סאולו דקרלי תמורת 1.5 מיליון יורו. השוויצרי בן ה-25 חתם בקבוצה לשלוש שנים.

#BenvenutoSaulo!https://t.co/2Oa8KCeH01pic.twitter.com/nSKpJbP7Wi

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) August 21, 2017

* ז'ואאו קנסלו חתם רשמית במדי אינטר. הקשר הפורטוגלי בן ה-23 עזב את ולנסיה, וחתם בנראזורי לעונה עם אופציה להארכת חוזה.

✍️ Ufficiale: João #Cancelo è nerazzurro!

https://t.co/JoJCGb4ScR#WelcomeCancelo#InterIsComing#FCIMpic.twitter.com/xPudSehKAM

— F.C. Internazionale (@Inter) August 22, 2017

* לבאנטה החתימה את סמו גרסיה ששוחרר מרובין קאזאן ללא תמורה. שחקן הכנף הספרדי (27) חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.


* אינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן, פיטרה את מאמנה מאליק ואלפורגיס לאחר פתיחת עונה רעה שכללה שלושה הפסדי ליגה רצופים. מי שיחליפו הוא קפטן הקבוצה לשעבר, שטפן לייטי, שאימן את הקבוצה עד גיל 21. ואלפורגיס הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה, וירד איתה לבונדסליגה השניה.

+++ Trainerwechsel +++
Maik #Walpurgis & die #Schanzer gehen ab sofort getrennte Wege – Stefan #Leitl übernimmt https://t.co/azn11OsY74pic.twitter.com/DbfJo9O0LI

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) August 22, 2017

* המגן הקונגולזי מרסל טיסרנד הושאל מאינגולשטאט לוולפסבורג. הוא הושאל מאינגולשטאט. בעונה שעברה השחקן יליד צרפת היה חלק מהסגל של מונאקו ואף שותף במספר משחקים. 



Ausleihe für die Abwehr: @TISSERAND32 kommt vom FC Ingolstadt. Herzlich willkommen, Marcel! ☺️➡️ https://t.co/7LMVfFCuSjpic.twitter.com/piKSP65xJ1

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) August 22, 2017

 
* האנובר החתימה את חלוץ רובין קאזאן הברזילאי ג'ונתאס שכבש בעונה שעברה תשעה שערים והעונה כבר הספיק להבקיע ארבעה בליגה הרוסית. 


Offensiv-Zugang: @Jonathasjesus22 wechselt von Rubin #Kasan zu Hannover 96. https://t.co/EmkvMF5Kdn#H96#NiemalsAllein ⚫️⚪️ pic.twitter.com/fHDCEY2kLo

— Hannover 96 (@Hannover96) August 22, 2017
* ספאל צירפה בהשאלה את פדריקו בונאצולי בן ה-20, שחקן סמפדוריה שנחשב עד לא מזמן לאחד משחקני העתיד של איטליה.


שמועות
*ארסן ונגר פתח חזית מחודשת עם אוהדי ארסנל אחרי שהודיע שהוא יורד מהחתמתו של תומא למאר.  המנג'ר הצרפתי שהסתפק ברכישתו של אלכסנדרלקאזט חלוץ ליון ב-52 מיליון ליש"ט  וצירף ללא תמורה את סיאד קולאשניץ' בלם שאלקה אמר בראיון שהוא "מרוצה מההתנהלות של התותחנים בחלון ההעברות". ונגר הוסיף ואמר כי "מקיץ לקיץ נעשה קשה יותר לקבוצות הגדולות לרכוש שחקנים".



* ההעברה המפתיעה של הקיץ? מארסיי הציעה 27.5 מיליון ליש"ט לצ'לסי על דייגו קוסטה, שלא נמצא בתוכניות של המאמן אנטוניו קונטה. "אני אוהב את האופי, התשוקה והלחימה שלו. הוא יתאים לנו מאוד", אמר נשיא המועדון הצרפתי, ז'אק-הנרי איירו.


* עוד תחרות לתומר חמד? לפי "הגאזטה", ברייטון מעוניינת בסטבן יובטיץ', אותו אינטר עשויה למכור או להשאיל. המונטנגרי כזכור, הושאל בעונה החולפת לסביליה. 



יובטיץ'. יתחרה עם חמד על החוד? (Gettyimages)


* פפה ריינה עשוי לעזוב את נאפולי. זוהי שנתו האחרונה של השוער הספרדי אצל הקבוצה האיטלקית, ושני הצדדים מנהלים משא ומתן על הארכת חוזהו של ריינה. הבקשה האחרונה של הספרדי לחוזה בסך 2.5 מיליון יורו לעונה עדיין לא נענתה על ידי נשיא נאפולי, ולכן ריינה עשוי לעזוב את המועדון כבר הקיץ.

This could reportedly be Pepe Reina's final year at #Napoli, as they can't agree on a new contract. https://t.co/71zO28Ql6jpic.twitter.com/VKyBFWvS0u

— footballitalia (@footballitalia) August 22, 2017

* "דיילי מייל" טוענים שמנצ'סטר יונייטד שלחה סקאוטים לעקוב אחר איסיקיאל גראיי, בלמה של ולנסיה.


* "סקיי ספורט" מדווחים שדווינסון סאנצ'ס מאייאקס, יעבור היום (שלישי) בדיקות רפואיות בטוטנהאם. בשבוע שעבר שני המועדונים סיכמו על העברתו של הקולומביאני הבינלאומי בן ה-21, שיעלה לתרנגולים 42 מיליון ליש"ט.


* "הסאן" ו-"דיילי מייל" דיווחו שפאריס סן ז'רמן קרובה להחתמת קיליאן אמבפה ופאביניו ממונאקו, בסכום כולל של 210 מיליון יורו, בעוד לוקאס מורה יעשה את הדרך ההפוכה. "סקיי" טען שתיתכן עיסקת השאלה, והכסף יועבר רק בשנה הבאה כדי לא לסבך את פ.ס.ז' בפייר פליי הפיננסי.


* אם אמבפה אכן יימכר לפאריס, למונאקו כבר יש תוכניות מה לעשות עם הכסף. לפי "קוריירה דלה סרה", בקבוצה מהנסיכות ישתמשו בהכנסות ממכירת הכישרון הצרפתי כדי לרכוש את אנדרה בלוטי מטורינו, ולשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 100 מיליון יורו. במועדון האיטלקי בתגובה, רוצים את אמבאייה ניאנג ממילאן.


* העולה החדשה לפרמייר-ליג, ניוקאסל, מעוניינת לחזק את החלק הקדמי ולצרף בהשאלה את חלוץ ווסטהאם אנדי קארול, שגדול במועדון. מנג'ר הפטישים סלאבן ביליץ' לעומת זאת, מוכן שהחלוץ יעזוב רק במקרה שיימכר.



בלוטי. יורש לאמבפה? (Gettyimages)


* לפי "סקיי", מלאגה רוצה את חלוץ אינטר המאוכזב גבריאל ברבוסה.


* גם צ'לסי הצטרפה לרשימת המעוניינות בקלאודיו מרקיזיו. כזכור, דווח שלאונרדו בונוצ'י מנסה לשכנע את הקשר לעבור מיובנטוס למילאן, אבל סוכנו של השחקן כבר הספיק להכחיש את הדברים. הבלוז רוצים גם את ג'יימי וארדי וגם קרובים להחתמתו של דני דרינקווטר.


* אתלטיקו מדריד ביקשה מדייגו קוסטה להשלים עם צ'לסי, לעשות כפי שהמועדון דורש ולחזור לאימונים. הקולצ'ונרוס מאמינים שהדבר יתרום לכך שהם יוכלו לקבל את השחקן ב-25 מיליון ליש"ט ולא ב-50 מיליון ליש"ט, כפי שדורשת כרגע צ'לסי.


קוסטה מנשק את סמל צ'לסי. איך זה יגמר?

 קוסטה מנשק את סמל צ'לסי. איך זה יגמר?


* האתר או.קיי. דיאריו הספרדי פרסם שריאל מדריד פוקחת עין על יאן אובלק, שוער אתלטיקו מדריד, שיכול להיות השוער שיגיע במקום דויד דה חאה המבוקש. ייתכן שהבלאנקוס יחכו עד חלון ההעברות הבא בינואר. סעיף השחרור של השוער הוא 100 מיליון יורו.


* באיירן מינכן הצטרפה למעוניינות ביוליאן דרקסלר מפ.ס.ז'. היא מציעה עליו 40 מיליון יורו.


* יובנטוס רוצה להחזיר מהשאלה את הקשר לאונרדו ספינזולה מאטאלנטה. לפי החוזה השחקן צריך להיות מושאל גם בעונה הקרובה והמאמן של הקבוצה מברגאמו ג'אן פיירו גספריני מסרב להחזירו לשורות האלופה.


יוליאן דרקסלר. גם באיירן רוצה (gettyimages)
יוליאן דרקסלר. גם באיירן רוצה (gettyimages)


* שחקן חדש נרשם בקבוצה הראשונה של ריאל מדריד, המגן הימני אשרף חכימי המרוקאי, ששיחק בשנה שעברה בקבוצה השנייה של המועדון. הוא עשוי לקבל דקות משחק אחרי שדנילו הברזילאי נמכר, וילבש את החולצה מספר 19.


* המגן השמאלי רפאל סוארס מפורטו יחתום בווטפורד.


* לידס וסלטיק רוצות את חלוץ ארסנל צ'ובה אקפום.


* צ'לסי הצטרפה לטוטנהאם במירוץ אחרי רוס בארקלי מאברטון.


רוס בארקלי. מבוקש בלונדון
רוס בארקלי. מבוקש בלונדון


* אספניול מקווה לצרף בהשאלה את חלוץ ריאל מדריד, בורחה מיוראל. השחקן בן ה-19 נראה מחוץ לתכניות של זינדין זידאן בסנטיאגו ברנבאו.


* רומא מעוניינת בחלוץ סמפדוריה פטריק שיק הצ'כי. במקביל דווח באנגליה כי הקבוצה ירדה מהאפשרות לצרף את ריאד מאחרז, בעקבות דרישת לסטר לקבל 50 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי