דיווחים: זידאן האריך את חוזהו בריאל עד 2020

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

זיזו יישאר במדריד וכמוהו גם בנזמה, מרסלו, איסקו, קרבחאל ו-וראן שנמצאים על סף סיכום. הערעור של ראמוס נדחה, ייעדר מול ולנסיה. גרייזמן הורחק לשני משחקים באתלטיקו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק הלילה (שלישי) בטורניר "סנטיאגו ברנבאו" (הנשיא הראשון שלה) מול פיורנטינה. כריסטיאנו רונאלדו, שעונש ההרחקה שלו מהליגה לעוד שלושה משחקים לא הומתק, יוכל לחזור לשחק וזינדין זידאן הבטיח שישלים 90 דקות. הכוכב הפורטוגלי אמר על ההחלטה לא להמתיק את העונש: "זה חוסר צדק, אבל הם אף פעם לא יוכלו להכניע אותי".

רונאלדו יחזור לשחק באצטדיון סנטיאגו ברנבאו לאחר 102 ימים, כשמשחקו האחרון היה נגד סביליה ב-14 במאי. הפעם הבאה שהשחקן יעלה לכר הדשא תהיה ב-20 בספטמבר נגד בטיס, כשיסיים לרצות את עונש ההרחקה.

בתוך כך, השקט התעשייתי בריאל מדריד נמשך. בניגוד לברצלונה, אצל הבלאנקוס הכל מתנהל בשלווה כשעל הפרק הארכת חוזיהם של זינדין זידאן ומספר שחקנים בכירים. זוהי שיטת פעולה שריאל נוקטת כבר שנים, והשאיפה להאריך עוד השבוע את חוזיהם של מרסלו, איסקו, דני קרבחאל ורפאל וראן, כשקרים בנזמה כבר על סף חתימה על הארכת חוזה. לפי "מארקה", זידאן כבר האריך את חוזהו עד 2020 מבלי שהצדדים כלל ניהלו מו"מ. גם מרקו אסנסיו הצעיר אמור לחתום על חוזה חדש עד 2023.

כמו כן, הקבוצה החליטה שלוקה זידאן יהיה השוער השלישי של הקבוצה, ואשרף חכימי המגן הימני. שניהם שיחקו בריאל מדריד ב'. חכימי המרוקאי צפוי לשחק היום יחד עם בורחה מאיורל שחזר מהשאלה לריאל מדריד ויפתח בחוד לצידו של רונאלדו. עבור מאיורל זה מעין משחק גמר, מפני שעליו להוכיח שמקומו בסגל של ריאל מדריד, אחרת יאלץ שוב לצאת בהשאלה. עוד שחקן שיחגוג בכורה הוא קשר הקבוצה דני סבאיוס, שנרכש מבטיס ב-16.5 מיליון יורו. 

כריסטיאנו רונאלדו.
כריסטיאנו רונאלדו. "לא יוכלו להכניע אתי" (AFP)

במקביל, סרחיו ראמוס שהורחק ב-0:3 על לה קורוניה ועירער על כך לא ייטול חלק במשחק עם ולנסיה (ראשון, 23:15).

אתלטיקו מדריד רוצה את מרכוס יורנטה, אבל הבלאנקוס לא רוצים לחזק את יריבתם העירונית ולא ינהלו עמה משא ומתן. סעיף השחרור שיורנטה עומד על  200 מיליון יורו. השחקן עשוי להיות מושאל לקבוצה אנגלית כמו ליברפול או ארסנל, כשגם סביליה שרוצה אותו. אתלטיקו תחסר בשני המשחקים הבאים את אנטואן גרייזמן שהורחק ב-2:2 גם ג'ירונה.

לפי פרסומים ב"או קיי דיאריו" ריאל מדריד עדיין עוקבת אחר קיליאן אמבפה, ואם העברתו לפ.ס.ז' תתבטל היא עשויה לנסות לרכוש אותו ברגע האחרון. האולטראס של מונאקו יצאו נגד החלוץ וקראו נגדו קריאות גנאי, אחרי שנודע שהוא רוצה לעזוב ולא ברור האם יוכל להמשיך לשחק במונאקו בצורה כזאת.

קיליאן אמבפה. עדיין יוצר עניין אצל הבלאנקוס (AFP) קיליאן אמבפה. עדיין יוצר עניין אצל הבלאנקוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי