זידאן: אין שום סיבה שרונאלדו יעזוב, הוא מאושר כאן

רונאלדו
רונאלדו | AFP

השמועות על חוסר שביעות רצון של כוכב ריאל הוכחשו לפני ולנסיה (ראשון, 23:15): "המשכורת זה עניין שלו ושל המועדון. תמיד צריך להוכיח את עצמנו". וראן ייעדר, כאב ראש למאמן הצרפתי

(גודל טקסט)
זינדין זידאן וריאל מדריד יזכו למפגש מרתק מחר (ראשון, 23:15) כשיפגשו את ולנסיה במסגרת המחזור השני של הליגה הספרדית. אחרי ה-0:3 אצל לה קורוניה, אלופת אירופה וספדר לא רוצה למעוד אבל תיאלץ לעשות זאת שוב ללא כריסטיאנו רונאלדו המושעה.


זידאן נשאל על הכוכב שלו ועל השמועות לרצון לעזוב ואמר: "אין שום בעיה. זו העיר שלו, הקבוצה שלו והוא מרוצה מאוד כאן. שום סיכוי שהוא יעזוב את ריאל".




המשכורת שגורמת לסכסוך: "זה עניין שלו ושל המועדון, לא שלי".


פייבוריטיות לקראת המשחק: "זו קבוצה טובה, מאורגנת ומשחק טוב. זה משחק קשה אבל יש לנו מוטיבציה כמו נגד כל יריבה. תמיד צריך להוכיח שאתה הטוב ביותר ולשמור על הכושר שלך".



זידאן, ימשיך לחייך? (AFP)


הכשירות של וראן: "הוא תמיד רוצה לשחק אבל אנחנו לא רוצים להסתכן. הוא שחקן חשוב ויכול לעשות לעצמו נזק ולא נסכן אותו".

 

ריאל תצטרך להסתדר גם בלי סרחיו ראמוס שהורחק במשחק האחרון. על כך אמר מאמן ולנסיה מרסלינו: "בלי רונאלדו וראמוס יש לנו שתי בעיות פחות לחשוש מהן". לזידאן לעומתו, יש כאב ראש גדול בנוגע למי ישחק בהגנה לצידו של נאצ'ו, אם הוא לא רוצה לסכן את וראן שחזר לאימונים.


 


ראמוס והאדום. מי יחליף אותו במרכז ההגנה? (AFP)


אחת האפשרויות היא להוריד את הקשר האחורי מרכוס יורנטה לעמדת בלם, עמדה בה שיחק בריאל מדריד קסטייה. אפשרות שנייה לגייס בלם מקבוצת הבת של המועדון, כששני המועמדים הם אלברו טחרו שלקח חלק במסע המשחקים של הקבוצה בארה"ב והשני מאנו הרננדו. האפשרות השלישית היא להסיט את המגן השמאלי תיאו הרננדז לעמדת בלם. 



ולנסיה תצטרך להיזהר לא רק מחלוצי ריאל מדריד, אלא גם מקאסמירו, שעד כה הוא מלך השערים של הקבוצה עם שלושה שערים בכל המסגרות מפתיחת העונה כולל ידידות. בתוך כך, פורסם שברגע האחרון פרננדו יורנטה מסוונזי הוצע לריאל מדריד השוקלת את האפשרות להחתימו ב-20 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי