רדיו מארקה: קוטיניו יוצג ביום שישי כשחקן ברצלונה

ברצלונה
ברצלונה | AFP

אלא שמקורות אחרים בספרד ממשיכים לטעון ששום דבר עוד לא סגור ולבלאוגרנה יש תכנית מגירה: דיבאלה וגריזמן. וגם: האם די מריה יבקש מאמרי לעזוב לקטאלוניה?

(גודל טקסט)

רדיו מארקה הצטרף היום (רביעי) לדיווחים לפיהם פיליפה קוטיניו סגר בברצלונה, אבל למרות הדיווחים שהאלה שכבר נפוצו אתמול,  בספרד טוענים כי הבלאוגרנה הכינה תוכנית חלופה למקרה שהעסקה לא תצא לפועל.

"מונדו דפורטיבו" ו"ספורט" טוענים שבברצלונה עדיין חוששים שקוטיניו לא יגיע וליברפול מערימה קשיים. "תוכנית ב'" – זו הכותרת של "מונדו דפורטיבו" ולפיה תנסה הקבוצה לרכוש את תומאס לאמר ממונאקו שמבוקש גם בליברפול, פאולו דיבאלה מיובנטוס ואנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד. כל אחת מההעברות האלה קשה מאוד לביצוע.

העיתונאי דאנקן קסטלס מ"יאהו" אמנם דיווח שהעסקה נסגרה, אבל לטענת "מונדו דפורטיבו" אין שום סיכום עדיין. בבדיקה שערכו במחנה של קוטיניו וליברפול אין אישור לעסקה כרגע, אבל ייתכן שהיא תתבצע. השחקן מצוי במתח גדול ולא מבין למה העסקה כבר לא סוכמה כשמדובר על 150 מיליון יורו ועוד בונוסים של 10 מיליון. גם "ספורט" כתב שקוטיניו לחוץ.

אם עסקת קוטיניו לא תתבצע מנסים בברצלונה להתחמש בימים שנותרו לפי בקשת המאמן ארנסטו ואלוורדה. תומאס למאר, קשרה המוכשר של מונאקו עשוי לנחות בקטאלוניה כאשר ליברפול כבר מפנטזת עליו בעסקה של 80 מיליון יורו.


דיבאלה, לכל שחקן יש מחיר (AFP)

לגבי פאולו דיבאלה בארסה ניסתה לרכוש אותו פעמיים כשהיה בפאלרמו ולאחר מכן ביובנטוס וזה לא יצא לפוגל. כרגע זה נראה כמעט בלתי אפשרי אבל אחרי עסקת ניימאר אפשר בהחלט לומר – לכל שחקן יש מחיר. לגבי אנטואן גריזמן יש הסכם בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד שהוא יישאר לעוד עונה בקולצ'ונרוס וכרגע סעיף השחרור שלו עומד על 200 מיליון יורו.

ז'ורז' מנדש סוכנו של אנחל די מריה עדיין מנסה למצוא דרך להעביר את "האיטריה" לברצלונה בתמורה לאנדרה גומש וארדה טוראן. המאמן אונאיי אמרי מעריך את גומש ומוכן שיגיע, אבל הבעיות הן ביחסים בין הנהלות שתי הקבוצות. ב"קאדנה סר" דווח שאנחל די מריה יפנה אישית למאמנו אונאיי אמרי ויבקש לעזוב לברצלונה כנראה בשיחת טלפון. די מריה שוחח עם ליאו מסי באימון נבחרת ארגנטינה ורמז לו בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי