ברצלונה נואשת: הצעה של 150 מיליון יורו על קוטיניו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | צילום: Gettyimages

חלון ההעברות בספרד ייסגר הלילה, והקטאלונים משתוקקים לשם גדול שיחתום. הברזילאי של ליברפול בראש הרשימה אך גם מחרז, למאר ודי מריה בתמונה. ניימאר: "שרויה על פיליפה כרגע עצבות גדולה"

(גודל טקסט)

מירוץ נגד השעון בברצלונה. בניגוד לשאר הליגות באירופה, לקבוצות בספרד יש עד הלילה (שישי) בחצות להחתים שחקנים, והקטאלונים נואשים לרכש משמעותי.

למרות ההכחשות מצד לסטר, במועדון עדיין מאמינים שיש אפשרות שריאד מאחרז יחתום. המטרה הגדולה של בארסה היתה ונותרה פיליפה קוטיניו, וב"ספורט" אף נכתב: ""היום של קוטיניו, בארסה תלחץ עד הרגע האחרון".

הברזילאי לא פתח עם ליברפול את העונה עד כה בטענה לפציעה, אך אמש כבש בניצחון נבחרתו 0:2 על אקוואדור, וחבריו הביעו תמיכה בו. ניימאר סיפר: "אני שמח שהוא כבש כי שרויה עליו כרגע עצבות גדולה". על פי הדיווחים, ברצלונה מכינה הצעת ענק נואשת על סך כ-150 מיליון יורו, על מנת לפתות את המייטירדס למכור בכל זאת את השחקן.

קוטיניו מתפרק במדי ברזיל. שעות אחרונות של נסיונות
קוטיניו מתפרק במדי ברזיל. שעות אחרונות של נסיונות (AFP)

"מונדו דפורטיבו" דווקא סייג וטען: "זה מאוד גבולי". אם הכוכב הברזילאי לא יגיע בסופו של דבר, הקטאלונים ינסו ללכת על תומא למאר, עימו מתנהל מו"מ, או אנחל די מריה. באנגליה אף דווח שמסוט אוזיל עשוי להצטרף מארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי