בברצלונה עונים: פאוליניו שחקן איכותי והוא יצליח אצלנו

פאוליניו
פאוליניו | טוויטר

רוברטו פרננדס דחה את הטענות שקשר נבחרת ברזיל נרכש ממניעים לא ספורטיביים, ומתרגלים ליום אחרי חלון העברות. ארדה טוראן יושאל לגלאטסראיי, אריגו סאקי ממליץ לקטאלונים על הרכש הבא

(גודל טקסט)

ברצלונה נאלצת להתרגל ליום שאחרי חלון העברות. הקטאלונים לא הצליחו להחתים את פיליפה קוטיניו, וממשיכים בהכנות למשחקי הליגה ללא השחקנים אותם קיוותה לצרף.

שחקן נוסף שצפוי לעזוב את הבלאוגרנה הוא ארדה טוראן. השחקן יעזוב את ברצלונה עד סוף השבוע ויצטרף לגלאטסראיי, מפני ששוק העברות בטורקיה פתוח עד ה-8 בספטמבר. ככל הנראה הקשר הטורקי יחזור לקבוצה מאיסטנבול בהשאלה, עם אפשרות רכישה בתום בקיץ הבא.

בתוך כך, אריגו סאקי המליץ לברצלונה לרכוש בעתיד את לורנצו אינסינייה מנאפולי כמחליפו של ניימאר: "הוא יכול להיות מושלם לתפקיד", אמר מאמן נבחרת איטליה ומילאן בעבר. שמו של השחקן אכן הועלה כאפשרות בברצלונה, אבל ראשי הקבוצה האמינו שקוטיניו יגיע וכלל לא ניסו לרכוש אותו. סאקי הוסיף: "אינסינייה הוא הכישרון הכי גדול שצמח בכדורגל האיטלקי בעשר השנים האחרונות".

ב"מונדו דפורטיבו" פירסמו את השחקנים שיש לארנסטו ואלוורדה בכל עמדה בסגל. כעת למאמן יש שלושה שחקנים באגף שמאל במקום ניימאר – ארדה טוראן, דניס סוארס ועוסמן דמבלה. באגף שמאל של מרכז הקישור יש למאמן שלושה שחקנים – אנדרס אינייסטה, אנדרה גומש וראפיניה.

ארדה טוראן. יעזובאת קטאלוניה לאיסטנבול (gettyimages)
ארדה טוראן. יעזוב את קטאלוניה לאיסטנבול (gettyimages)

כמו כן, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, דחה את הטענות שפאוליניו נרכש ממניעים כלשהם חוץ ממניעים ספורטיביים והדגיש: "עקבנו אחריו בסין כבר למעלה משנה וידענו שהוא מצליח בנבחרת. אמרו שהוא לא איכותי מספיק לברצלונה, אבל זה ממש לא נכון. אנחנו חושבים שהוא יצליח מאוד בקבוצה והוא נמצא בתפקיד בו יש לנו רק עוד שחקן מרכזי אחר, סרחיו בוסקטס".

 לורנסו אינסינייה. מקבל מחמאות מאריגו סאקי (gettyimages)
לורנסו אינסינייה. מקבל מחמאות מאריגו סאקי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי