יובנטוס תנסה להביא את אינייסטה בינואר: "יהיה פירלו החדש"

אנדרס אינייסטה מול איבאיי גומס
אנדרס אינייסטה מול איבאיי גומס | צילום: Gettyimages

באיטליה טוענים שהביאנקונרי רוצים לצרף את קשר ברצלונה, בופון משכנע. דמבלה: "לא הגעתי בשנה שעברה כי ידעתי שלא אשחק". וגם: ההלם של ניס' השיחה ששכנעה את דניס סוארס להישאר וטוראן מכריז על עתידו

(גודל טקסט)

בברצלונה ממשיכים לאסוף את השברים אחרי קיץ ארוך ולא פשוט שעבר על המועדון. "ספורט" גילה שהקשר דניס סוארס כבר היה בדרכו לנאפולי תמורת 30 מיליון יורו, אבל ליאו מסי הפעיל את כל כובד משקלו כדי להשאירו בקאמפ נואו. ככל הנראה הכוכב הארגנטינאי חשש מנטישה המונית.

בינתיים, שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון התראיין ל"מארקה" וקרא לאנדרס אינייסטה להצטרף לגברת הזקנה. "הוא יכול להיות 'אנדראה פירלו' החדש". ב"קוריירה דלו ספורט' טוענים שאלופת איטליה תנסה לנצל את העובדה שחוזהו של הקשר הספרדי מסתיים בקיץ הבא כדי להביאו כבר בינואר. לפי הפרסומים באיטליה מנכ"ל הביאנקונרי בפה מארוטה עמל כדי לסכם את העברתן של אמרה צ'אן (ליברפול) ולאון גורצקה (שאלקה).


שחקן הרכש הנוצץ של מחזיקת הגביע הספרדי עוסמאן דמבלה העניק ראיון ל"מונדו דפורטיבו" וסיפר בין השאר על השאיפות שלו בקבוצתו החדשה. "אני רוצה לזכות בכל התארים, כולל בליגת האלופות. אני מאמין שבברצלונה אהיה שחקן טוב יותר, בשנה שעברה לא רציתי לבוא כי ידעתי שלא אשחק. כדור הזהב הוא לא המטרה שלי, הגעתי לבארסה כדי לשחק עם הטובים ביותר ולעזור להם".

על ההתעניינות של ריאל מדריד הוסיף הכישרון הצרפתי: "מגיל שמונה בחרתי בברצלונה כך שאני לא יודע על התעניינות מצד ריאל מדריד. היה לי פוסטר של אינייסטה על הקיר וקפצתי משמחה כשכבש בחצי גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג'".

אנדרס אינייסטה. יכול להיות פירלו החדש (gettyimages)
אנדרס אינייסטה. יכול להיות פירלו החדש (gettyimages)

בעניין אחר, נשיא ניס ז'אן פייר ריברה סיפר בצרפת על ההלם שהיה במועדון בעקבות ביטול העסקה עם ברצלונה על ז'אן מישל סרי. "קיבלתי טלפון מהמנהל המקצועי שלנו שאמר לי 'זה מוזר מאוד. ברצלונה התקשרה והודיעה שהמאמנים החליטו לא להחתים את סרי למרות שלא הייתה בעיה כספית להחתים אותו'. החלום שלו היה לשחק בברצלונה והם הרסו לו את החלום".

ליאו מסי. שכנע את דניס סוארס להישאר (gettyimages)
ליאו מסי. שכנע את דניס סוארס להישאר (gettyimages)

בנושא אחר, בניגוד לדיווחים בימים האחרונים שארדה טוראן יעזוב עד סוף השבוע את ברצלונה לגלאטסראיי, הקשר הכחיש את הידיעות והצהיר: "אני שמח בברצלונה. נשארו לי עוד שלוש שנים בחוזה ואני נשאר".

השחקן, שאיבד מהאהדה לה זכה במולדתו בעקבות התקרית בקיץ עם עיתונאי טורקי וגם בהבעת תמיכתו בארדואן, הסביר מדוע לא יחזור לגלא: "הם הבית שלי, אבל אני יודע שכרגע הם לא מעוניינים בי ואני לא פגוע מכך".

ארדה טוראן.
ארדה טוראן. "נשאר עד תום החוזה בבארסה" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי