אינייסטה נפגש עם ברתומאו, צפוי להאריך את החוזה בשבועות הקרובים

אינייסטה
אינייסטה | Gettimages

לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו" השניים שוחחו ויישבו את ההדורים, באיטליה טוענים שיובנטוס רוצה אותו ואת פיקה. ניימאר למסי: "ברתומאו הוא שורש הרע בברצלונה". צפו בביצועים של מסי ודמבלה באימון הראשון ביחד

(גודל טקסט)
לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו" נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו נפגש אמש (רביעי) עם אנדרס אינייסטה והשניים יישבו את ההדורים ביניהם. לפי הפרסום הקשר הוותיק הביע את רצונו להאריך את החוזה בשורות הקבוצה הקטאלונית והמטרה של הצדדים היא שהחתימה הרשמית תתבצע כבר בתקופה הקרובה.


קודם לכן פורסם ב"ספורט" שהשחקן ביקש מנציגיו לנהל מו"מ סודי שלא יודלף לתקשורת ואף הוגשה לו טיוטת חוזה. ההצעה של סגנית אלופת ספרד מדברת על חוזה שיתחדש אוטומטית כל שנה החל מקיץ 2018 ולקפטן תהיה הרשות להחליט אם הוא לא ממשיך או שהוא תולה את נעליו. 




יובנטוס רוצה לצרף בעונה הבאה את אנדרס אינייסטה, שעדיין לא חתם על הארכת החוזה שלו בברצלונה. אלופת איטליה והציעה לקשר הספרדי להגיע כפי שעשה בעבר גם אנדראה פירלו.


לפי פרסומים באיטליה יובנטוס רוצה לצרף בעונה הבאה את אינייסטה. אלופת איטליה הציעה לקשר הספרדי להגיע כפי שעשה בעבר גם אנדראה פירלו. מלבד אינייסטה אגב, האתר "דיאריו גול" פרסם שיובה רוצה גם את בלם ברצלונה ג'רארד פיקה לעונה הבאה כדי לחזק את ההגנה שלה אחרי שלאונרדו בונוצ'י עזב.



פיקה ואינייסטה. ילבשו זברה? (Gettyimages)


במקביל, בארסה מחפשת לרענן את הקישור ו"מונדו דפורטיבו" פרסם בשער העיתון שהמנהל הספורטיבי, רוברטו פרננדס שאוהב את הכדורגל הצרפתי, יצר קשר עם מארסיי כדי לרכוש ממנה את מקסים לופז בן ה-19. מדובר בקשר צעיר שמזכיר בצורת המשחק שלו את צ'אבי וזכה לכינוי "הנסיך הקטן של מארסיי". הוא היה אחת התגליות של הליגה שנה שעברה.


משחק הליגה הקרוב של בארסה יהיה נגד אספניול בקאמפ נואו ובמחזיקת הגביע הספרדי מקווים לניצחון בדרבי שיעודד את השחקנים אחרי הקיץ הסוער. פיקה וליאו מסי כבר התייחסו למשחק ומנסים להלהיב את השחקנים ולהכניס אותם לאווירה של הליגה אחרי פגרת הנבחרות. חוץ מארדה טוראן שעשוי לעזוב, יהיה לארנסטו ואלוורדה סגל מלא. המועדון הוציא סרטון עם הביצועים של מסי ודמבלה באימון הראשון שלהם ביחד.


⚽️ Leo #Messi

#ForçaBarçapic.twitter.com/pfdLN3pmIl

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) September 7, 2017



לופז. "הנסיך הקטן" יגיע לברצלונה? (טוויטר)


בתוך כך, שחקן הבלאוגרנה בעבר, ניימאר, שלח באמצעות פאוליניו מסר למסי בו אמר: "אני מאחל לכם שתצליחו כמה שיותר בהמשך העונה, אבל לטובת המועדון כדאי שתתחילו לפעול להעיף את הנשיא ברתומאו. הוא וההנהלה הם שורש הרע במועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי