דמבלה צפוי לערוך בכורה בברצלונה, רונאלדו ימשיך להיעדר

ליונל מסי, עוסמאן דמבלה
ליונל מסי, עוסמאן דמבלה | טוויטר

"לה ליגה" חוזרת: הצרפתי ישחק מול אספניול (שבת, 21:45), פאוליניו ינוח כדי להגיע לרענן ליובנטוס. הפורטוגלי המורחק יחמיץ גם את המשחק של ריאל מדריד מול לבאנטה (14:00), זידאן: "אין ליגה בלי ברצלונה"

(גודל טקסט)
הליגה הספרדית חוזרת מפגרת הנבחרות עם מספר מאבקים מסקרנים, ובמוקד המחזור השלישי ב"לה ליגה" יתייצבו ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וברצלונה. שלושת הקבוצות הגדולות בספרד ישחקו כבר מחר (שבת) בעקבות השתתפותן בליגת האלופות באמצע השבוע.  


ריאל מדריד – לבאנטה (14:00)
הליגה הספרדית חוזרת לשבת בצהריים. הבלאנקוס, שסיימו ב-2:2 נגד ולנסיה במחזור השני, חייבים לחזור למסלול הניצחונות ויארחו את העולה החדשה והקבוצה השנייה של העיר ולנסיה. כריסטיאנו רונאלדו לא ישחק בגלל עונש ההרחקה לחמישה משחקים. קאסמירו חזר פצוע מברזיל ובספק גדול למשחק, השוער קיילור נבאס ולוקה מודריץ' ייעדרו גם כן.




זידאן נשאל האם הוא תומך בליגה ללא ברצלונה בעקבות הדיבורים על עצמאות קטאלוניה ואמר: "אני לא רואה ליגה ללא ברצלונה. מקווה שזה לא יקרה".

 

וירוס פיפ"א: "החדשות הכי טובות הן שאין לנו פצועים חוץ מדני סבאיוס (נפצע בנבחרת ספרד עד 21 ובילה בבית החולים בגלל סחרחורות ופגיעה בצוואר). לדעתי יש לנו סגל טוב יותר מאשר בעונה הקודמת ויותר צעיר וזה הכיוון שלנו. אמשיך עם הרוטציה אם אנחנו רוצים לזכות בעוד תארים ובתנאי שכל שחקן ירגיש חשוב".

 

על מרקו אסנסיו: "ברור שהוא מביא לקבוצה המון איכות, אבל תעזבו אותו בשקט. חשוב שהוא יישאר בראש נקי ולא יסתחרר. שריקות בוז בברנבאו לגארת' בייל? לא אוהב אותן למרות שהקהל משלם כסף וזכותו לפעמים להביע דעה. הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ועבור מה שאנחנו רוצים להשיג".

 

על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא כבר רוצה לשחק וראינו את זה במשחק נגד פורטוגל. הוא מאושר שיוכל לשחק ביום רביעי באלופות".


זינדין זידאן. סגל יותר טוב מהעונה הקודמת (AFP)זינדין זידאן. סגל יותר טוב מהעונה הקודמת (AFP)


ולנסיה – אתלטיקו מדריד (17:15) 

משחק מעניין בין העטלפים שעצרו את ריאל מדריד (2:2) לדייגו סימאונה שהאריך חוזהו עד 2020. מאמן הקולצ'ונרוס התייחס לכך כשאמר: "תמיד האמנתי בשחקנים ובמוטיבציה שלהם. זה זכות שלי להיות מאמן בקבוצה הזאת כל כך הרבה שנים ואני רוצה זה לשפר אותם עוד יותר. הייתי מעדיף לא למכור את קוקה, גריזמן או סאול, מאשר לרכוש שחקן חיזוק בהרבה כסף".


אנטואן גריזמן. ימשיך את כושר ההבקעה מהנבחרת? (gettyimages)
אנטואן גריזמן. ימשיך את כושר ההבקעה מהנבחרת? (gettyimages)


ברצלונה – אספניול (21:45)
בארסה, עם פתיחה טובה של שש משש, תארח את הדרבי בקאמפ נואו. הסקרנות הגדולה היא איך ייראה עוסמאן דמבלה במשחקו הראשון בקבוצה אחרי שנרכש מדורטמונד ב-140 מיליון יורו. ב"מונדו דפורטיבו" כתבו שיש רצון גדול בקרב אוהדי הבלאוגרנה לראות את הרכש הנוצץ, והוא מצדו מגיע מוכן למשחק. ליונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו התאמנו היום לראשונה עם דמבלה. הרכש השני, פאוליניו, עשוי לקבל מנוחה ולשחק נגד יובנטוס ביום שלישי אחרי שהגיע עייף ממשחקי ברזיל. לואיס סוארס, שעדיין לא שיחק העונה בגלל פציעה, כנראה יקבל אף הוא מנוחה לקראת המפגש עם הגברת הזקנה.


לעומתם, איבן ראקיטיץ' שעדיין התאמן אתמול לבדו בגלל פציעה ברגלו יהיה כנראה כשיר. השוער מארק-אנדרה טר שטגן אמר בראיון בגרמניה: "דמבלה הוא רוח חדשה בקבוצה. שמעתי שהוא מהיר מאוד. לא ראיתי אותו משחק הרבה, אבל הוא יוסיף המון, למרות שאת ניימאר קשה מאוד להחליף".


המאמן ארנסטו ואלוורדה הוסיף במסיבת העיתונאים: "דמבלה משתפר מיום ליום, הוא צעיר ומבין את המשחק בצורה נהדרת. המטרה היא כמובן לנצח לעיני הקהל שלנו וזה מה שננסה לעשות. יש לנו את הקבוצה הכי טובה בעולם ונילחם על כל התארים".


עוסמאן דמבלה. כל העיניים נשואות לצרפתי הצעיר (טוויטר)
עוסמאן דמבלה. שיתוף הפעולה עם מסי יעבוד? (טוויטר)


אספניול לא ניצחה דרבי בקאמפ נואו מאז 2009, כשאיבן דה לה פניה אקס ברצלונה כבש צמד. מדובר ב-3,222 ימים. מאז שיחקה קבוצתו של קיקה סאנצ'ס פלורס שמונה משחקים בקאמפ נואו, עם הפרש שערים 26:2 ומגיעה למשחק לאחר הפסד ללגאנס 1:0.


ברצלונה אמורה להשלים היום את השאלת ארדה טוראן לגלאטסראיי, כשזהו היום האחרון לשוק העברות בטורקיה. רדיו קטtלוניה מסר שההעברה עדיין לא נסגרה. ב"ספורט" הקטאלוני טוענים שטוראן לא מעוניין לעזוב את ברצלונה, כשסוכנו של השחקן, אהמאט בולוט הסביר: "טוראן ימשיך בברצלונה. הדיווחים שמגיעים מספרד לגבי העברות שקריים".  


משחק נוסף: סביליה – אייבר (19:15)


ארדה טוראן. יחזור לאיסטנבול? (gettyimages)

ארדה טוראן. יחזור לאיסטנבול? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי