ברצלונה רמסה 0:5 את אספניול, שלושער למסי, בישול לדמבלה

ברצלונה
ברצלונה | AFP

הבלאוגרנה ניצלה את המעידה של היריבה. מסי להט, הצרפתי בישל לסוארס בכורה, פיקה השלים. רק 1:1 לריאל עם לבאנטה רק ב-1:1, אתלטיקו ו-ולנסיה נפרדו ב-0:0, סביליה ניצחה

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד נמצאת בתחילתו של משבר? אחרי ה-2:2 מול ולנסיה, הבלאנקוס איבדו נקודות נקודות שבוע שני ברציפות כשסיימו ב-1:1 עם לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית. ברצלונה ניצלה זאת ורמסה 0:5 את אספניול בדרבי ופתחה פער של ארבע מהאלופה.


ריאל מדריד – לבאנטה 1:1
זינדין זידאן המשיך במדיניות הרוטציות המפורסמת כשמלבד כריסטיאנו רונאלדו המושעה, גם לוקה מודריץ', קיילור נבאס ורפאל וראן נותרו מחוץ לסגל כשגארת' בייל, איסקו וקאסמירו נותרו על הספסל.




האלופה פתחה טוב יותר את המשחק, אך בדקה ה-12 המארחת הפתיעה את הבלאנקוס כשכדור חוץ ארוך הגיע לאיבי לופס שנשמר רע על ידי דני קרבחאל וניצל יציאה רעה קסיאה כדי למצוא את הרשת בדרך ל-0:1. ריאל מדריד המשיכה ללחוץ אך בדקה ה-28 זידאן ביצע חילוף כפוי כשבנזמה נפצע ולא יכול היה להמשיך ובמקומו עלה גארת' בייל.


המדרידיסטאס מצאו סוף סוף תשובה בדקה ה-36 כשקרן משמאל הגיע לראמוס שכמובן נגח לשער אך נהדף, למזלו לוקאס ואסקס הגיע לריבאונד ראשון וקבע 1:1 מקרוב. הבלאנקוס המשיכו לתקוף אך לא הצליחו למצוא את הרשת של ראול פרננדס, כשבמקביל האווירה התחממה וכרטיסים צהובים נשלפו לעבר שתי הקבוצות. זידאן זרק למערכה גם את איסקו ומתיאו קובאצ'יץ', אך המארחת לא הצליחה להפוך למרות הלחץ ונשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-89, כשמרסלו פגע בשחקן הגנה שעצר אותו. למרות קורה של טוני קרוס בדקה ה-92, התוצאה נשמרה עד הסיום. 1:1 מאכזב מאוד עבור אלופת ספרד.



זידאן. הרוטציות עלו לו ביוקר (Gettyimages)


בצד השני, לבאנטה פתחה טוב את העונה עם ניצחון 0:1 ביתי על ויאריאל ו-2:2 מול דפורטיבו לה קורוניה. הצפרדעים מנסים להמשיך את המומנטום של קבוצות מחבל ולנסיה ומקווים להפתיע את האלופה.


הרכבים
ריאל מדריד: קיקו קסיאה, דני קרבחאל, נאצ'ו, סרחיו ראמוס, תיאו הרננדז, מרקוס יורנטה (איסקו 61), טוני קרוס, מרסלו, לוקאס ואסקס (מתיאו קובאצ'יץ' 72), מרקו אסנסיו, קארים בנזמה (גארת' בייל 28).


לבאנטה:
ראול פרננדס, סרחיו פוסטיגו, טוניו, איבן לופס (פדרו לופס 20), צ'מה, רובר, קמפאנייה, ג'פרסון לרמה, אלכס אלגריה (עמנואל בואטנג 47), ג'ייסון, איבי לופס (סאמו 68).


ברצלונה – אספניול 0:5

ברצלונה מחצה 0:5 את אספניול בדרבי חד צדדי. ליאו מסי חגג עם שלושער מול היריבה החלשה של קיקה סאנצ'ס פלורס. ראקיטיץ' סידר את הראשון לפרעוש בדקה ה-25, כעבור עשר דקות מסי כבש מקרוב אחרי בישול של ג'ורדי אלבה. המכבש נמשך בדקה ה-67 כשמסי השלים שלושער. דקה לאחר מכן הרכש היקר בתולדות המועדון, עוסמאן דמבלה נכנס להופעת בכורה כמחליף. ג'רארד פיקה עם מדויקת בדקה ה-87 קבע 0:4 ובתוספת הזמן לואיס סוארס נעץ את המסמר האחרון מקרוב אחרי בישול של דמבלה בכדור רוחב.



ליונל מסי. צמד לפרעוש (AFP)
ליונל מסי. צמד לפרעוש (AFP)


ולנסיה – אתלטיקו מדריד 0:0
אחרי שלקחה נקודה מול הבלאנקוס בסנטיאגו ברנבאו, ולנסיה עשתה זאת גם לדייגו והקולצ'ונרוס במסטאייה. האורחים נטולי אנטואן גריזמן המורחק, היו מסוכנים יותר, אבל אחרי שכבשו שבעה שערים בשני המשחקים הראשונים, נעצרו על האפס ויסתפקו במשחק חוץ 14 ברציפות ללא הפסד. לראשונה מאז ה-25 באפריל, אתלטיקו לא כבשה במשחק ליגה. גם מאזן ארבעה ניצחונות רצופים מול העטלפים נקטע. לאתלטיקו, כמו לוולנסיה וריאל, חמש נקודות.


ניקו גאייטן נלחם על הכדור (GETTYIMAGES)
ניקו גאייטן נלחם על הכדור (GETTYIMAGES)


סביליה – אייבר 0:3
עוד לפני המשחק של ברצלונה, האנדלוסים ניצלו את איבוד הנקודות של קבוצות הצמרת ועלו זמנית לפסגה עם שבע נקודות מתשע אפשריות. המארחים היו עדיפים, אבל חיכו לדקה הראשונה של המחצית השנייה כדי לכבוש מרגליו של פאולו גאנסו. וויסאם בן ידר הכפיל בדקה ה-76 ונוליטו, שבישל את השער הראשון, כבש בעצמו בדקה ה-90. אייבר נותרה עם שלוש נקודות במאזנה.


שחקני סביליה חוגגים את הניצחון (AFP)
שחקני סביליה חוגגים את הניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי