גארת' בייל: "הפגם הכי גדול בי הוא שאני עצלן"

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

הוולשי שספג בסוף השבוע אש מאוהדי ריאל מדריד, התראיין לעיתון "אל פאיס" ושחרר בחצי חיוך וידוי מפתיע. על הביקורות נגדו: "אני לא מתעצבן, הם חייבים למכור עיתונים איכשהו"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מתאוששת מפתיחת העונה הלא מספיק טובה שלה, במיוחד אחרי התיקו 1:1 בשבת מול לבאנטה, כשמי שבמיוחד לא היה מרוצה הוא גארת' בייל שספג שריקות בוז מהקהל של הבלאנקוס.


ללא קשר, היום (שני) התפרסם ראיון עם הוולשי בעיתון "אל פאיס", בו הכותרת היתה ציטוט של בייל: "הפגם הכי גדול שלי? אני קצת עצלן. זאת בוודאי התשובה הטובה ביותר".



הדברים נאמרו בחיוך כחלק משאלון קליל בסיום הראיון, אך כמובן עוררו הדים בקרב אוהדי אלופת אירופה. רבים מהם ניצלו את דבריו של השחקן ולעגו לו ברשתות החברתיות, כשגם כלי התקשורת במדינה חגגו על הציטוט.

@Benzema@GarethBale11@realmadrid@valenciacf@LevanteUD@LaLiga#dos#partidos#en#casa#dos#empates#hay#que#despertarpic.twitter.com/WmpH2xDzcK

— Eric (@lohiceloaprendi) September 11, 2017

עוד קודם לכן נשאל בייל על הביקורות נגדו וירה: "אני מעולם לא מתעצבן מהביקורות נגדי, אלו תמיד רק דעות. הם חייבים למכור עיתונים איכשהו והם צריכים לכתוב משהו. אני רגיל לאנשים שכותבים דברים טובים ורעים, זה לא משהו שמדאיג אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי