רונאלדו לשופטת: תסתכלי לי בעיניים, אני לא משקר

רונאלדו
רונאלדו | AFP

ההדלפות מתוך אולם בית המשפט ממשיכות לצאת. הכוכב הפורטוגלי החליף את צוות ההגנה, בריאל מדריד לא מרוצים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ישאיר מחר (רביעי, 21:45) את עונש ההשעיה שלו בצד ויחזור לשחק בליגת האלופות במשחקה של ריאל מדריד מול אפואל ניקוסיה. אבל לפי הדיווחים בספרד הראש של הכוכב הפורטוגלי נמצא במשפט התנהל נגדו על העלמות המס.

אתמול כאמור דווח על סרטון שדלף מתוך המשפט עצמו וכלי התקשורת בספרד ממשיכים להוציא את הסיפורים הדרמטיים מתוך האולם. רונאלדו אמר לשופטת מוניקה גומס פרר: "תסתכלי לי בעיניים, אני אף פעם לא משקר. תמיד עשיתי את הדברים נכון ואני אמשיך לעשות אותם. יש לי מצפון שקט. אני משלם הכל במדינה בה אני נמצא".

בעקבות ההתפתחויות האחרונות החליט השחקן להחליף את עורכי דינו באלה שעובדים עם ז'וזה מוריניו. משרד עורכי הדין בייקר-מקנזי מלווה את הפורטוגלי עוד מימיו במנצ'סטר יונייטד, אבל הוא סבור שהם לא יכולים להגן עליו בבית המשפט הספרדי בתקופה טובה. גם קרלוס אוסוריו, עורך דינו של סוכן השחקנים ז'ורז'ה מנדש עזב את הכוורת המשפטית של רונאלדו, כמו גם היועץ לואיס קוריאה. מי שהצטרף לצוות ההגנה הוא ז'וזה אנטוניו צ'וקלן, הנחשב לאחד המומחים הגדולים בספרד לענייני מס, והאיש שכאמור מייצג את מוריניו. במדריד נטען שבריאל לא אוהבים את הצעדים האחרונים של הכוכב שלהם כיוון שגם הקבוצה עבדה תקופה ארוכה עם בייקר-מקנזי.

בתוך כך דווח בספרד כי נציגיו החדשים של רונאלדו ינסו להגיע להסכמה בבית המשפט כדי להפחית את המס מ-14.7 מיליון יורו ל-10 מיליון יורו ושעונש המאסר שיוטל עליו יהיה פחות משנתיים, כדי שלא ייכנס לכל. בדוגמת העונש שהושת על ליונל מסי.

כריסטיאנו רונאלדו. הסתכל לשופטת בעיניים (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. הסתכל לשופטת בעיניים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי