מדריד מתמרקת לקראת פתיחת האצטדיון החדש של אתלטיקו

וונדה מטרופוליטנו
וונדה מטרופוליטנו | טוויטר

הקולצ'נרוס יחנכו את 'וונדה מטרופליטן' במשחק מול מלאגה (21:45), המלך פליפה ושרי ממשלה יגיעו לאירוע הנוצץ. מחמאות בברצלונה לוואלוורדה לפני חטאפה (17:15)

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הספרדית ייפתח מחר (שבת) עם ארבעה משחקים. במוקד תעמוד חנוכת האצטדיון החדש של אתלטיקו מדריד במשחק נגד מלאגה. ברצלונה תנסה לשמור על מאזן מושלם כשתתארח אצל חטאפה.


חטאפה – ברצלונה (17:15)

ברצלונה מקווה להשיג ניצחון רביעי ברציפות בליגה ולשמור על מאזן מושלם שישאיר אותה בפסגה. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה עדיין לא ספגה מאז ההפסדים בסופר-קאפ והיא עם מאזן של 0:15 בכל המסגרות, כולל ה-0:3 המוחץ על יובנטוס באמצע השבוע בליגת האלופות.

השוער מארק אנדרה טר שטגן יציין את משחקו ה-100 במדים הקטאלונים (46 בליגה). "יש לברצלונה שוער לעוד הרבה שנים", נכתב ב"מונדו דפורטיבו. "הוא אהוב בחדר ההלבשה וגם אצל האוהדים". טרש טגן לא ספג כבר 411 דקות ברציפות, השיא שלו עומד על 564 דק'.

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, שנמצא בשנת בחירות וחושש למעמדו, הבהיר בראיון כי אביו של ליונל מסי כבר חתם על החוזה החדש של בנו והכוכב הארגנטינאי כבר משחק תחת חוזה חדש. "לחורחה מסי יש זכות לחתום בשם בנו והוא חתם עד 2022. לא נפרסם תמונה של מסי חותם, אבל אני מקווה שזה יקרה עד סוף השנה".

בברצלונה מרוצים מהעבודה של ואלוורדה. עד כה המאמן החדש לא השתמש ביותר מדי שחקנים. חאבייר מסצ'ראנו שיחק רק פעמיים העונה, אלייש וידאל לא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים, סרג'י רוברטו ואנדרה גומש משחקים פחות ואפילו פאוליניו שעלה 40 מיליון יורו בקושי קיבל צ'אנס. ייתכן שחלקם ישחקו כדי לשמור על רעננות השחקנים הבכירים אחרי המשחק באלופות. 

ליאו מסי. ברתומאו טוען שהוא חתם (gettyimages)
ליאו מסי. ברתומאו טוען שהוא חתם (gettyimages)

אתלטיקו מדריד – מלאגה (21:45)
אתלטיקו מדריד רוצה להשאיר מאחור פתיחה לא מזהירה של העונה בה רשמה ניצחון אחד בלבד מתוך ארבעה משחקים בכל המסגרות. בשני המשחקים האחרונים חניכיו של דייגו סימאונה לא הצליחו להבקיע לרשת היריבה.

את תשומת הלב כמובן תתפוס חנוכת האצטדיון החדש 'וונדה מטרופוליטנו'. אתמול התאמנו הקולצ'ונרוס לראשונה על כר הדשא באצטדיון הנוצץ. מלך ספרד פליפה וכמה שרי ממשלה הוזמנו במיוחד לאירוע והרשויות המליצו לאוהדים להגיע שעתיים לפני הפתיחה. מסביב לאצטדיון יש רק 3,000 מקומות חנייה ולכן רוב האוהדים יגיעו ברכבת התחתית החדשה.

דייגו סימאונה. לא פתח טוב את העונה (AFP)
דייגו סימאונה. לא פתח טוב את העונה (AFP)

משחקים נוספים
לבאנטה – ולנסיה (14:00)
בטיס – לה קורוניה (19:30)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי