"ריאל דיממה בברנבאו", זינדין זידאן ניסה להרגיע: הליגה עוד ארוכה

כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן | AFP

בספרד מנסים לעכל את ההפסד 1:0 של הבלאנקוס לבטיס שפתח פער של שבע נקודות מברצלונה. המאמן הצרפתי לא בהיסטריה: "לא שיחקנו רע". וגם: מצוקת המגנים השמאליים של אלופת ספרד

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
 אף אחד בריאל מדריד לא תיאר לעצמו שהקבוצה תהיה בפיגור של שבע נקודות מברצלונה, שאיבדה את ניימאר הקיץ ונאלצת להסתדר ללא עוסמאן דמבלה הפצוע, אחרי חמישה מחזורים בלבד. אבל הבלאנקוס נכנעו אמש (רביעי) 1:0 לריאל בטיס בברנבאו בדקה ה-95, דווקא במשחקו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו העונה בליגה.


"לא שיחקנו רע, אולי לא הגיע לנו לנצח, אבל לא הגיע לנו להפסיד", סיכם המאמן זינדין זידאן, שדיבר לפני המשחק על כך שהארכת חוזהו היא "עניין גמור". "בעטנו 26-27 פעמים לשער, אבל הכדור לא רצה להיכנס", הוסיף המאמן הצרפתי שראה כיצד אלופת אירופה וספרד לא מבקיעה לראשונה זה 73 משחקים ברציפות בכל המסגרות. יחד עם זאת, זידאן ניסה להרגיע, בצורה קלישאתית למדי, את ההיסטריה סביב הפער שנוצר מהיריבה הגדולה: "הליגה ארוכה. לא צריך לזרוק את כל העבודה הטובה שעשינו עד כה. אני המאמן ומה שצריך עכשיו זה רוגע".




העיתונים בספרד היו פחות רגועים מזידאן. "ריאל דיממה בברנבאו", נכתב ב"אס". "ריאל שוקעת בברנבאו", נכתב בעיתון "הספורט", המזוהה עם ברצלונה. ברחבי הרשת צחקו על העובדה שריאל כבש תשעה שערים בלבד בליגה, בדיוק כמו ליונל מסי שלהט שלשום עם רביעייה מול אייבר ב-1:6. ריאל טרם ניצחה העונה בברנבאו בשלושה משחקים, כשהיא מציגה נתון סטיטסטי מדהים – מתוך 67 בעיטות במשחקיה הביתיים בליגה, היא כבשה רק שלושה שערים (4.5% הצלחה).


"What's the point difference between Barça and Real Madrid?"

Ronaldo: pic.twitter.com/Fgu3T8g21a

— Leo Messi (@messi10stats) September 20, 2017


ואם לא מספיקות הצרות, זידאן ראה כיצד המגן שלו מרסלו נפצע ועוזב את המשחק בשלב מוקדם. בנוסף, גם המגן המחליף, תיאו הרננדס, פצוע בכתפו והצרפתי נאלץ להסתפק בנאצ'ו, שהוא יותר בלם בכלל. "הפציעה של מרסלו יותר כואבת מההפסד", אמר המאמן הצרפתי שיפגוש בשבת את דפורטיבו אלאבס בחוץ, למשחק של "להיות או לחדול" מבחינת ריאל. הבלם סרחיו ראמוס, שרק השבוע האריך את חוזהו (כמו דני קרבחאל וקארים בנזמה), היה עצבני לאחר המשחק. "לעזאזל, זו רק ההתחלה. אנחנו אותם השחקנים שלפני חודש וחצי זכו בתארים. צריכים להישאר רגועים", סיכם ראמוס.


Messi is bigger than Real Madrid pic.twitter.com/7fHk6YBs9x

— Leo Messi (@messi10stats) September 20, 2017


   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי