דיווח: ברצלונה פתחה במשא ומתן עם ליאון גורצקה

לאון גורצקה
לאון גורצקה | האתר הרשמי

הקאטלונים במרדף אחרי כוכב שאלקה ונבחרת גרמניה, שזוכה למעקב מצד ריאל מדריד ובאיירן. ארדה וראפיניה צפויים לעזוב, גם מעמדו של אלקסר בסכנה

(גודל טקסט)

מאז פתיחת העונה בליגה הספרדית נדמה כי ברצלונה מסתדרת נהדר ללא ניימאר. בזמן שהברזילאי עסוק במריבות אישיות מול אדינסון קבאני, ליאונל מסי סיפק את פתיחת העונה הטובה ביותר שלו מבחינת הבקעות. אולם, נדמה כי בצוות המקצועי לא מתכננים להוריד הילוך בעקבות פתיחת העונה הטובה. היום (שישי) מדווחים בתקשורת הספרדית כי ברצלונה פתחה במשא ומתן עם ליאון גורצקה.

כוכב שאלקה ונבחרת גרמניה, שהציג יכולת מרהיבה בגביע הקונפדרציות בקיץ, נמצא על הכוונת של הקאטלונים. עדיין לא ברור האם הוא יחבור לקישור של ארנסטו ואלוורדה כבר בחודש ינואר הקרוב, או בעונה הבאה. גורצקה בן ה-22 מסיים את חוזהו בסוף העונה, ובברצלונה מתכננים להקדים את שער ענקיות היבשת כדי לצרפו. מדובר בקשר ורסטילי בעל יכולת הבקעה מרשימה, שזכה למחמאות רבות בעקבות יכולתו במדי אלופת העולם. בעונה הקודמת כבש גורצקה חמישה שערים ובישל שלושה בליגה הגרמנית כאשר הוא צפוי לרשת את מקומו של אנדרס אינייסטה.

בברצלונה היו מעוניינים לצרפו כבר בחודש ינואר ולפצות את שאלקה בסכום המוערך ב-10 מיליון יורו, כדי להקדים את באיירן מינכן וריאל מדריד שכבר שלחו סאקוטים כדי לעקוב אחריו במדי הרויאל בלוז. ואלוורדה מעוניין לדלל את מצבת הקשרים שלו בסגל כאשר שני המועמדים הבכירים לעזוב כבר בחודש ינואר הם ראפיניה וארדה טוראן. הברזילאי מתאושש מפציעה ועדיין לא רשם דקה במדי ברצלונה העונה והוא זוכה לעניין מצד ארסנל ויובנטוס. הטורקי, שפסל חזרה לגלאטסראיי, מחזיק בשכר גבוה המוערך בשבעה מיליון יורו לעונה ובמועדון יעשו הכול כדי להיפטר ממנו.


חבר חדש למסי? גורצקה (האתר הרשמי) 

בנושא אחר, בספרד טוענים כי חרף הפציעה של עוסמאן דמבלה – מעמדו של פאקו אלקאסר נותר בעייתי. ואלוורדה אינו מרוצה מהגישה של החלוץ הספרדי. אלקאסר הגיע בקיץ הקודם בתור מחליף לשלישיית MSN, אך סיפק יכולת מאכזבת גם כשהחליף את לואיס סוארס, מסי וניימאר. כעת, בשל פציעתו של דמבלה, החלוץ עשוי לקבל את ההזדמנות האחרונה להרשים את ואלווורדה עד ינואר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי