'לאקיפ' קבע: אסנסיו נבחר לשחקן הצעיר הטוב בעולם

אסנסיו
אסנסיו | AFP

הקשר הנהדר של ריאל מדריד זכה בתואר, דמבלה ואמבפה בין חמשת הראשונים, ראשפורד רק תשיעי. ולנסיה וויאריאל עשויות לספוג עונש קשה

(גודל טקסט)

אחרי סערת ניימאר ואדינסון קבאני, בצרפת התפנו גם לדברים אחרים מלבד סוגיית בועט הפנדלים בפאריס סן ז'רמן. היום (שישי) בחר עיתון 'לאקיפ' את מרקו אסנסיו לשחקן הצעיר הטוב ביותר עד גיל 21. הכוכב הספרדי של ריאל מדריד עבר את דלה עלי מטוטנהאם וקיליאן אמבפה, שכיכב במונאקו ופאריס סן ז'רמן. עוסמאן דמבלה, שהפך לרכש היקר בתולדות ברצלונה ונפצע בצורה קשה, וג'ינאלואיג'י דונארומה משלימים את החמישייה הראשונה. חשוב לציין כי הצרפתי המוכשר הוא הנציג היחידי של מוליכת הליגה הספרדית. 
 

אסנסיו פרץ בשנה האחרונה תחת זינדין זידאן ואפילו נכלל בסגל הבוגר של נבחרת ספרד. לשמחתו של פלורטינו פרס גם דני סבאיוס (מקום 15) וחסוס ואייחו (מקום 31) נכללו ברשימה המכובדת של 50 הצעירים הטובים בעולם עד גיל 21. ההפתעה הגדולה הגיע מכיוונו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, מרכוס ראשפורד, שדורג רק במקום התשיעי. ראנטו סאנצ'ס, שהושאל מבאיירן מינכן לסוונזי, רק במקום ה-30. מוסא דמבלה של סלטיק הסתפק במקום ה-27. עוד החלטה מפתיעה היא לגבי קספר דולברג של אייאקס, שנותר במקום ה-12 בלבד אחרי עונת פריצה מסחררת והפסד לשדים האדומים בגמר הליגה האירופית. באייר לברקוזן מחזיקה בארבעה נציגים מבין 25 המקומות הראשונים, מעל כולם, עם ג'וליאן ברנדט, ג'ונתן טאה, בנג'מין הנרכיס וקאי הווארץ. 

בתוך כך, בספרד סוערים בעקבות חקירה של אופ"א נגד ולנסיה ו-ויאריאל. שתי הקבוצות חשודות בהעברת שחקנים צעירים למחלקות הנוער בניגוד לחוק. בדיוק כמו ריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד, גם שתי הקבוצות הללו עשויות לספוג עונש קשה. מלבד ולנסיה וויאריאל, חשוב לציין כי גם צ'לסי עשויה לספוג עונש קשה בעקבות עבירות דומות. אם אכן שלוש הקבוצות ייענשו, הן לא יוכלו לרשום שחקנים בסגל לתקופה של 18 חודשים.





נוצץ. אסנסיו (AFP) 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי