0 מ-20: בעיית הכיבושים של רונאלדו מדאיגה את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום AFP

הפורטוגלי לא כבש משחק שני ברציפות למרות מספר עצום של נסיונות הבקעה. הבלאנקוס מרוצים מהבכורה בהרכב של סבאיוס ב-1:2 על אלאבס, אסנסיו צפוי לחתום על הארכת חוזה. יורנטה חתם על חוזה עד 2021

(גודל טקסט)
ריאל מדריד השאירה את המשבר מאחוריה? לא ברור. אחרי 1:2 דחוק בחוץ על אלאבס המדורגת אחרונה וחסרת המאמן (ג'אני די ביאסי עוד לא נכנס לתפקיד), זה עדיין לא נראה כמו יציאה אמיתית מהתקופה הרעה.


מה עוד שכריסטיאנו רונאלדו לא כבש משחק שני ברציפות והואשם אפילו בצלילה באחת ההתקפות, למרות שהיו לו הרבה הזדמנויות לכבוש. רונאלדו שיחק 9 מזויף, אבל זינדין זידאן טען שהוא מרגיש נוח בתפקיד למרות שבעט פעמיים לקורות. בסך הכל הוא בעט לשער 20 פעמים ב-180 דקות.



נקודות האור הגדולה היתה שריאל מדריד גילתה עוד צעיר מוכשר, אחרי שדני סבאיוס שנרכש הקיץ מבטיס כבש שני שערי בכורה במדי הבלאנקוס במשחק הראשון בו פתח העונה, והציל את זידאן מאי נעימות אחרי שאלאבס השוותה זמנית ל-1:1. ריאל מדריד הגיעה בשני המשחקים האחרונים ל-50 בעיטות לשער וכבשה רק שני שערים.


הקבוצה המשיכה במגמת הארכת החוזים והציגה בשעות הצהריים את מרכוס יורנטה שהאריך את חוזהו עד 2021. השחקן הצעיר חזר בקיץ האחרון מעונת השאלה מצוינת בדפורטיבו אלאבס.


#Llorente2021
@Marcos_Llorente#HalaMadridpic.twitter.com/rl94c7AyAV

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 24, 2017
 


סבאיוס חוגג. רמז לזיגאן?
סבאיוס חוגג. רמז לזיגאן? (AFP)


זיזו אמר בסיום: "בטוח שיהיו לנו ימים טובים יותר, אבל השגנו את המטרה והיא לנצח. אני מאושר עבור סבאיוס שלא רק כבש הוא גם שיחק טוב מאוד. אנחנו מנצחים בחוץ ולא בברנבאו, אבל אנחנו רוצים לשנות את הדינמיקה הזאת כי אנחנו אוהבים לשחק בבית".


סבאיוס חגג באופן מיוחד את השערים אחרי שהסתכל במצלמת הטלוויזיה והראה בידו כלפי מישהו. אחרי המשחק הבהיר: "החגיגה היתה עבור חבר שאמר לי שאכבוש". הוא גם נבחר למצטיין במשחק. כלי תקשורת אחרים טענו שהחגיגה של סבאיוס היתה מסר לזידאן לתת לו יותר דקות משחק.


אחד השינויים שביצע המאמן הצרפתי לקראת המשחק היה להפוך את ההרכב של ריאל מדריד ליותר ספרדי. איסקו, מרקו אסנסיו, לוקאס ואסקס, דני קרבאחל והקפטן סרחיו ראמוס כולם היו ספרדים בהרכב הראשון, אם כי היו לכך סיבות אחרות בגלל הפציעות של מרסלו, קארים בנזמה, טוני קרוס, תיאו הרננדס, וגם גארת' בייל ולוקה מודריץ' קיבלו מנוחה לקראת המשחק נגד בורוסיה דורטמונד באלופות. איסקו חגג בחדר ההלבשה את המשחק ה-200 שלו בקבוצה בכל המסגרות (133 בליגה) והצטלם עם כל הקבוצה בחדר ההלבשה.


 

Que mejor manera de cumplir 200 partidos con el mejor equipo del mundo que con una victoria! Espero que sean muchos mas! +3

A post shared by Isco Alarcon Suarez (@iscoalarcon) on



הקשר אמר בסיום: "זה היה מגרש קשה לשחק בו ומשחק לא קל נגד קבוצה שרוצה נקודות. עבורי זה היה יום מיוחד. ללבוש 200 פעמים את החולצה של הקבוצה הכי טובה בעולם זה לא קל. חגגתי עם ניצחון ואני מקווה שיהיו עוד הרבה וגם תארים. הרגע הכי מיוחד שלי עד כה? אולי הזכייה העשירית שלנו בליגת האלופות".


מרכוס יורנטה האריך את חוזהו רשמית עד 2021 אחרי שהוא היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב. היום הוא יופיע במסיבת עיתונאים לכבוד הארכת החוזה. "קוריירה דלו ספורט" פרסם הבוקר שריאל מדריד מגששת אצל פאריס סן ז'רמן כדי להחתים את אדינסון קבאני בינואר. גם רומא, יובנטוס, נאפולי ובאיירן מינכן רוצות אותו בהנחה שיעזוב בגלל הריב עם ניימאר. כמו כן, בספרד מדווחים שמרקו אסנסיו צפוי להאריך את חוזהו עד 2023. ההסכם על החוזה בין השחקן לקבוצה כבר נסגר לפני כמה חודשים, אבל החתימה הרשמית צפויי להיות השבוע, אחרי המשחק בין דורטמונד וריאל מדריד באלופות (יום שלישי, 21:45).


החוזה של אסנסיו כיום הוא עד 2020, אבל בעקבות היכולת המצוינת שהפגין העונה היו כבר ידיעות שגדולות אחרות באירופה רוצות אותו ובבלאנקוס העדיפו להחתים אותם על חוזה חדש עד 2023 ולהציב סכום ההעברה כמעט בלתי אפשרי לתשלום, 500 מיליון יורו. סעיף השחרור של כריסטיאנו רונאלדו לצורך ההשוואה הוא מיליארד יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי