אתלטיקו מעדה בלגאנס, סביליה קזזה את הפער מהפסגה

אבר באנגה
אבר באנגה | צילום: Gettyiamges

הקולצ'ונרוס הסתפקו ב-0:0 מאכזב ונותרו במקום השלישי, האנדלוסים חגגו עם 0:2 יקר מול מלאגה והם קרובים לברצלונה. לה קורוניה התאוששה על חשבון חטאפה

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, אחרי ה-3:3 המטורף של סלטה ויגו וג'ירונה אתמול. דפורטיבו לה קורוניה הורידה אל הקרקע את חאטפה עם ניצחון יקר, סביליה הצליחה לצמק את הפער מברצלונה. מאוחר יותר: אתלטיקו מדריד תארח את לגאנס ותקווה לא למעוד.




שער חשוב. באנגה (AFP) 


דפורטיבו לה קורוניה – חטאפה 1:2

האורחת כתשה במחזור האחרון את ויאריאל והובילה לסיום דרכו של פראן אסרקיבה, אך הפעם המפגש בריאזור היה גדול עליה. שער של אמאת' אנאדיי בדקה ה-54 לא הספיק מול קאמבק של המארחת. לוקאס פרס חזר לחיים וכבש הראשון שלו מאז הטראומה בארסנל בדקה ה-66, פלורין אנדונה קבע מהפך בדקה ה-87. 

סביליה – מלאגה 0:2

ברצלונה תשחק רק מחר, אך זה לא עצר את המארחת. סביליה המשיכה את הכושר הנהדר שלה אחרי הניצחון על מאריבור באמצע השבוע ובזכות פנדל של אבר באנגה בדקה ה-68 היא פרצה את הסכר. לואיס מוריאל הכפיל כעבור שלוש דקות אחרי מבצע סולו אדיר. צימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. האורחת רק עם נקודה בודדת מפתיחת העונה ומעמדו של מיצ'ל מעורער מתמיד.


לגאנס – אתלטיקו מדריד 0:0

באמצע השבוע הקבוצה של דייגו סימאונה ספגה הפסד ביתי ראשון בוונדה מטרופוליטן מול צ'לסי, אך הבעיות של צ'ולו לא פסקו גם הערב. אתלטיקו פספסה הזדמנות לצמק את הפער מברצלונה וסביליה כאשר הצלות של יאן אובלק מנעו ממנה הפסד נוסף. סימאונה עם תיקו שלישי העונה והוא במקום השלישי, לגאנס כבר עם 11 נקודות אחרי פתיחת עונה מרשימה מצדה.  



משחק נוסף: 

לבאנטה – אלאבס 2:0 

לאלאבס: מוניר אל חדאדי (33), אנטוניו מדראן (81). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי