אינייסטה: אשאר בברצלונה עד שהגוף והראש יגידו 'מספיק'

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | אתר רשמי

בצל הסערה בקטאלוניה, הקשר בן ה-33 האריך את חוזהו בקבוצה: "זה יום מאוד מיוחד עבורי כי אני נשאר בבית שלי"

(גודל טקסט)
בצל הסערה בקטאלוניה, קצת חדשות משמחות עבור אוהדי ברצלונה. מוליכת הליגה הספרדית פרסמה היום (שישי) הודעה רשמית שלפיה אנדרסאינייסטה, קפטן הקבוצה, האריך את חוזהו עד סוף הקריירה.


"מועדון הכדורגל ברצלונה ואנדרס אינייסטה הגיעו להסכם על הארכת החוזה הקיים לכל החיים, החתימה הרשמית תהיה במהלך היום בקאמפ נואו", עדכן המועדון, "אנדרס הוא הקפטן הראשון מאז 2015 והוא סמל טהור". הקשר עצמו אמר: "אעזוב כשהגוף והראש יגידו: 'מספיק'. עד כדי כך הרבה אני רוצה להישאר. זה יום מאוד מיוחד עבורי אני נשאר בבית שלי". הנשיא ג'וזפ מריה ברתומיאו אמר: "זו פעם ראשונה שהקבוצה עושה חוזה כזה עם שחקן". 




אינייסטה הצטרף לברצלונה בגיל 12, אי שם בספטמבר 1996. הוא הופיע 639 פעמים במדי הבלאוגרנה (שני בהיסטוריה), כבש 55 שערים ולצד ליאונל מסי מחזיק בשיא התארים לשחקן במועדון – 30. את הבכורה שלו בקבוצה ערך ב-29.10.02.


"Estaré aquí hasta que mi cuerpo, mi mente y todo lo que tenga que dar crea que es suficiente. Espero que por mucho tiempo" #SiempreIniestapic.twitter.com/0jFsZywGnC

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 6, 2017


הקשר בן ה-33 טען בראיון בחודש מאי האחרון כי דווקא לא בטוח שיפרוש בברצלונה, אלא שככל הנראה היה מדובר ברמז, ובמועדון עשו את מה שנדרש על מנת להשאיר את ה-"מהנדס" אצלם. כעת רק נותר לנחש כמה זמן עוד נותר לו?



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי