דיווח: ברצלונה מעוניינת לצרף את אנתוני מרסיאל

אנתוני מרסיאל עם פול פוגבה
אנתוני מרסיאל עם פול פוגבה | צילום: AFP

הקאטלונים בטוחים כי חזרתו של זלאטן לכשירות, תוביל את הצרפתי המוכשר מחוץ לתוכניות של מנצ'סטר יונייטד. מוריניו עשוי לדרוש עבור מרסיאל 60 מיליון יורו

(גודל טקסט)
ברצלונה מעוניינת באנתוני מרסיאל, כך טוענים היום (ראשון) בתקשורת הקאטלונית. חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שכבש העונה שלושה שערים בשש הופעות תחת ז'וזה מוריניו, סומן על ידי הצוות המקצועי של ברצלונה לקראת ינואר.



מרסיאל הוא לא השם הראשון שנקשר עם ברצלונה לקראת ינואר. על פי הדיווח, מוליכת הליגה הספרדית מעוניינת לשדרג את הסגל, בעקבות הפציעה של עוסמאן דמבלה והאכזבה מפאקו אלקאסר וארדה טוראן. 



'אל מונדו דפורטיבו' בטוח כי העבודה שמרסיאל, שמחזיק בחוזה עד 2019 אצל השדים האדומים,  זוכה לדקות העונה קשורה באופן ישיר לפציעה של זלאטן איברהימוביץ', וברגע שהשבדי ישוב לכשירות – מרסיאל יהיה זה שישלם את המחיר.



חבר חדש למסי? מרסיאל עם פוגבה (AFP) 


ברצלונה עשויה לנצל את העובדה כי יונייטד תרצה לקזז הוצאות אחרי קיץ עמוס ברכישות יקרות, ובמיוחד בעקבות העובדה כי היא שילמה 50 מיליון יורו במזומן למונאקו עבור החלוץ, בתוספת 30 מיליון יורו נוספים במשתנים בקיץ 2015. במקרה והתנאים יבשילו, ברצלונה עשויה לשלם עבור בן ה-21 סכום המוערך ב-60 מיליון יורו. רק אתמול דווח בקאטלוניה כי מסוט אוזיל, שחוזהו בארסנל יפוג בקיץ, עשוי להגיע לקאמפ נואו כבר בינואר אך על פי הדיווח ארנסטו ואלוורדה נחוש יותר לשדרג את השלישייה הקדמית. 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי