"מקרה קבאני וניימאר לא הגיוני בריאל. אם יש פנדל, רונאלדו בועט"

ניימאר וקבאני
ניימאר וקבאני | צילום AFP

סרחיו ראמוס סיפק ציטוטים מרתקים בראיון לעיתון "מארקה": "שני שחקנים נהדרים בטוח יכולים להגיע להסכמה". על זידאן: "יש לי חברות יפהפייה איתו. אם יש לי חבר, זה לכל החיים"

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס הוכרז השבוע כאחד מבין 30 המועמדים לפרס כדור הזהב היוקרתי. בראיון לעיתון "מארקה", סיפר בלם ריאל מדריד ונבחרת ספרד על תחושותיו.

"אני מאוד שמח להיות מועמד לכדור הזהב", סיפר ראמוס, "כשאתה חי בשביל כדורגל, ומשקיע בזה כל כך הרבה מאמץ ושעות על חשבון המשפחה שלה, זה מאוד מחמיא להיות הטוב בעולם".

ראמוס נשאל על המצב בקבוצתו, והאם מקרה כמו הוויכוח בין ניימאר לאדינסון קבאני על בעיטת פנדל יכול לקרות: "בריאל מדריד לא יכול לקרות מה שהיה עם קבאני וניימאר. הכל מתוכנן בדר"כ כבר לפני המשחק, הכל מאורגן ומתואם, כריסטיאנו רונאלדו בועט את הפנדלים ואם לא אז אני, יש גם אופציה שלישית מוכנה מראש. קבאני וניימאר שני שחקנים נהדרים והם בטוח יכולים להגיע להסכמה. זו הדרך הטובה ביותר למנוע בעיות, במיוחד ציבוריות כשכל האורות עליהם".

ראמוס ומרסלו. אצלם הכל מסודר
ראמוס ומרסלו. אצלם הכל מסודר (AFP)

מערכת היחסים עם זינדין זידאן: "יש לי ולזידאן חברות נחמדה. זה נכון שאני אוהב להיות נאמן וזה מאוד פשוט איתו בגלל שאנחנו גלויים. כשיש לי חבר זה לכל החיים ואיתו יש לי חברות יפהפייה. מראדונה אמר פעם: 'זה לבן או שחור, אבל זה אף פעם לא אפור'. עם זידאן זה ככה".

המעמדים הגדולים אותם הכריע: "אני כזה, אני דורש מעצמי הכל עד לנשימה האחרונה, עד השניה האחרונה של המשחק. ה-DNA שלי ושל מדריד זה לא להפסיד, כך שבסיטואציות מסובכות שעשויות להשפיע על אנשים, אני מחפש דרך להגיב. זאת האמונה שלי, השאיפה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי