נעצרה בוונדה: ברצלונה חילצה 1:1 אצל אתלטיקו מדריד

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

המוליכה לא הצליחה לחגוג במפגש הראשון שלה בוונדה מטרופוליטנו, המארחת פספסה הזדמנות להיצמד לריאל מדריד. סאול (21) כבש ראשון, סוארס (82) איזן בנגיחה מושלמת

(גודל טקסט)

הדהירה של ברצלונה נעצרה הערב (שבת) כשהיא סיימה רק ב-1:1 מול אתלטיקו מדריד, בוונדה מטרופוליטנו. מדובר במשחק הראשון של הקאטלונים באצטדיון החדש, והם יכולים להיות מעודדים מהיכולת במחצית השנייה. דווקא אחרי שבעה מחזורים בהם המוליכה כתשה את הליגה, היא נעצרה מול החבורה הנחושה של דייגו סימאונה. 




צ'ולו מצדו פספס הזדמנות לתפוס את המקום השני, בעיקר אחרי דעיכה קשה בחלק ההגנתי במחצית השנייה. סאול היה ראשון לכבוש, עם ביצוע מופלא בדקה ה-21. השער של הקשר היה הראשון שברצלונה סופגת אחרי רצף של יותר מ-18 מסירות של היריבה, בפעם הראשונה מאז 2005. מי שהציל את ארנסטו ואלוורדה מהפסד בכורה בליגה היה לואיס סוארס. מלבד החלוץ, החילופים (סרג'י רוברטו, ג'רארד דאולופאו ופאוליניו) עשו את ההבדל. לפני שריקת הסיום, ליאונל מסי, שהחמיץ ללא הפסקה, נעצר שוב אצל יאן אובלק וקינח משחק בקצב מסחרר.



המוליכה נעצרה. פיקה (AFP) 


הרכבים: 

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, חואנפראן, סטפן סאביץ', דייגו גודין, פיליפה לואיס, קוקה, סאול, גאבי (פרננדו טורס, 85), יאניק פריירה קראסקו (תומאס פארטי, 73), אנחל קוראה (ניקולאס גאיטן, 58), אנטואן גריזמן.  


ברצלונה:
מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו (סרג'י רוברטו, 61), ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ' (פאוליניו, 79), סרחיו בוסקטס, אנדרה גומס, אנדרס אינייסטה (ג'רארד דאלופאו, 61), ליאו מסי, לואיס סוארס.


מהלך המשחק: 
דקה 1: איזו פתיחה של המוליכה. מסי דהר עד הרחבה של אובלק, עבר שני שחקנים אבל מקרוב לא הצליח להבקיע.


דקה 7: קוראה ניצל התקפת מעבר טובה של אתלטיקו ומצא את גריזמן, שמצדו סחט מטר שטגן עצירה נהדרת. שתי דקות לאחר מכן, הכוכב הצרפתי ניער בקלות את פיקה, אבל שוב נעצר אצל השוער הגרמני. 


אלבה מול חואנפראן (AFP) 


דקה 21, אתלטיקו עלתה ל-0:1: סאול התקדם וניצל מקום מצד הגנת ברצלונה. הקשר התקדם וסובב כדור נפלא לפינה הרחוקה של טר שטגן, שהפעם לא הצליח להושיע. 


דקה 25: המוליכה ניסתה לצאת קדימה, אך המערך המעובה של אתלטיקו עמד בפרץ. 



חוגגים. סאול וגריזמן (AFP) 


דקה 33: מסי סובב כדור חופשי, אך סוארס ובוסקטס לא הצליחו ליצור מגע. הגנת אתלטיקו הצליחה שוב להתמודד.


דקה 40: אינייסטה חתך את ההגנה עם כדור מבריק לעבר סוארס, שנבלם בצורה איכותית אצל סאביץ'.


דקה 46: ואלוורדה שמר על ההרכב שפתח, גם סימאונה. מי יחייך בסיום?



מחמיץ ללא הפסקה. מסי (AFP) 


דקה 57: איזה מזל למארחת. מסי סובב כדור חופשי מושלם מ-23 מטרים, אובלק כבר הביט עליו נעצר רק בחיבורים. למזלו של השוער, הכדור פגש רק את הקורה. דקה לאחר מכן, גאיטן החליף את קוראה. 


דקה 71: הקאטלונים טובים יותר במחצית השנייה, אך זה עדיין לא הספיק כדי להשיג שיוויון. מסי ניצל תרדמת במרכז הרחבה, אך לא הצליח למצוא את הפינה של אובלק.


דקה 80: שוב פעם אובלק. דאלפואו חדר לרחבה בצורה נהדרת מהאגף הימני. הקיצוני מצא את סוארס, שדחק מהר ונעצר אצל השוער.


דקה 82, ברצלונה איזנה ל-1:1: החילופים של ואלוורדה עשו את ההבדל. סרג'י רוברטו הרים כדור חד לאורך הרחבה, סוארס נותר חופשי ומשני מטרים הוא נגח פנימה. איזו דרמה! 
 


נגיחה מושלמת. סוארס (AFP) 


דקה 88: המוליכה כמעט הפכה. גומש מצא בכדור נהדר את סוארס, אך הוא לא הצליח לדחוק מקרוב. 


דקה 93: גריזמן הכשיל את מסי בצורה גסה על סף הרחבה, אך הפרעוש לא הצליח להכניע את אובלק הנהדר. 


הציל את ואלוורדה. סוארס ואלבה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי