חותר תחת זידאן: מודריץ' הורה בעצמו לאיסקו להתחמם?

ריאל מדריד
ריאל מדריד | טוויטר

בספרד טוענים ששחקן ריאל מדריד תמך גם הוא בכניסת הקשר, בדומה לראמוס, והחליט לעשות מעשה שנקלט בעדשת המצלמה. וגם: סוכנו של דרקסלר התחנן בפני פלורנטינו פרס שירכוש את הגרמני מפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
זינדין זידאן הוא מאמן ריאל מדריד ונחשב אהוד, אבל מדי פעם מתגלים סדקים. כפי שכבר פורסם, סרחיו ראמוס כעס עליו כשלא פתח עם איסקו בהרכב ב-1:2 על חטאפה, ועכשיו מתברר שעוד שחקנים רצו לראות את איסקו על כר הדשא.


מצלמות הטלוויזיה של רשת "אל דיה" בספרד קלטו את לוקה מודריץ', שישב על הספסל במשחק נגד חטאפה, נותן את ההוראה לאיסקו להתחיל להתאמן ולא זידאן. איסקו נכנס בסופו של דבר ל-19 הדקות האחרונות, אבל מועמד לשחק היום (21:45) בהרכב נגד טוטנהאם. איסקו היה זה שבישל את שער הניצחון לכריסטיאנו רונאלדו שהיה גם שערו הראשון של הפורטוגלי העונה.



בתוך כך דיווח "דון בלון" הספרדי שסוכנו של יוליאן דרקסלר מפאריס סן ז'רמן התקשר לפלורנטינו פרס והתחנן בפניו לרכוש את הגרמני בינואר הקרוב. דרקסלר מתנדנד בין ההרכב לספסל, ולפי האתר סבור שהוא מתאים מאוד למשחקה של ריאל מדריד ויתאקלם במהירות בקבוצה תחת זידאן. הוא לא יוכל לשחק בליגת האלופות עם הבלאנקוס, אבל הוא מוכן לוותר על כך העונה.


איסקו. כולם רוצים שישחק
איסקו. כולם רוצים שישחק (AFP)


סיטואציה מצחיקה נוספת נראתה אתמול באימון טוטנהאם כאשר נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, ירד לכר הדשא ולחץ ידיים לפרננדו יורנטה חלוצה הספרדי של טוטנהאם ששיחק עד כה רק 25 דקות בשלושה משחקי ליגה. למרות זאת, פרס ביקש לדאוג שיורנטה לא יתאמץ יותר מדי מול אלופת אירופה: "אל תרוץ יותר מדי", התלוצץ איתו הנשיא.למרות ששיחק רק בבילבאו וסביליה ב-"לה ליגה", היה יורנטה מוערך מאוד אצל פרס.


Modric ordered Isco to warm up! https://t.co/H4SJXR65mUpic.twitter.com/ex95uCGdbN

— Madrid Barca Fans (@madridbarcafan) October 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי