פרס: לא רואה את הליגה הספרדית מתקיימת ללא ברצלונה

בעיני פרס
בעיני פרס | צילום: Gettyimages

נשיא הבלאנקוס הוסיף: "מקווה שזה ייפתר בקרוב". המשבר בין קטאלוניה לממשלת ספרד ממשיך להחריף בעקבות אי רצונו של נשיא חבל הארץ למנוע את הכרזת העצמאות. וגם: איך תראה הנבחרת בלי שחקני בארסה

(גודל טקסט)

מי אמר שפוליטיקה וספורט לא הולכים ביחד? הבוקר (חמישי) החריף העימות בין ממשלת ספרד לראשי חבל קטאלוניה. קרלוס פוג'דמון, נשיא קטאלוניה, נמנע מלמשוך את ההחלטה שהתקבלה במשאל הכרזת העצמאות. וג'דמון הודיע לראש ממשלת ספרד, מראינו ראחוי, הפרמלנט הקטאלוני עשוי להכריז על עצמאות רשמית כבר ביום שבת, במידה והממשלה תימנע מקיום שיחות עם קטאלוניה. מנגד, הפרלמנט הספרדי מאיים כי יבטל את העצמאות הקטלאונית ביום ראשון.

בעקבות כך, לא ברור האם ברצלונה תוכל להמשיך לשחק בליגה הספרדית. באופן מפתיע, מי שהגיב על הנושא הוא לא אחר מפלורנטינו פרס: "אני מקווה שהמשבר ייפתר בקרוב. אני לא רואה את הליגה הספרדית מתקיימת ללא ברצלונה או ריאל מדריד".

יו"ר ההתאחדות הספרדית, אנחל מריה ויאר, הצהיר שאם ברצלונה או ריאל מדריד לא יהיו חלק מ"לה ליגה"' היא תספוג מכה קשה בצורת הפסד רווחים של כ-25 אחוזים.

במידה וקטאלוניה תיאלץ להקים ליגה משלה, תהיה לה אפשרות להקים שלוש ליגות עם 10 קבוצות בכל ליגה. למשל, בליגה הראשונה ישחקו: ברצלונה, אספניול, ג'ירונה (מהליגה הראשונה), ראוס וחימנסטיק (מהליגה השנייה), ליידה, קורניה,בדאלונה, סבאדל, אולוט (מהליגה השלישית).

אנדרס אינייסטה. יסתדר בנבחרת בלי חבריו לקבוצה? (AFP)
אנדרס אינייסטה. יסתדר בנבחרת בלי חבריו לקבוצה? (AFP)

לעומת זאת, לריאל מדריד יהיה יותר קל, אך בלי היריבות עם ברצלונה הכדורגל הספרדי ייהרס. לכן, ברור שבהתאחדות לכדורגל הספרדית יעשו הכל כדי למנוע את ההיפרדות הזו.

בנוסף, ב"מארקה" פירסמו הרכב מדומה של נבחרת ספרד ללא הקטאלונים: דויד דה חאה, דני קרבאחל, נאצ'ו, סרחיו ראמוס, נאצ'ו מונריאל, אנדרס אינסייטה, קוקה, איסקו, מרקו אסנסיו, דייגו קוסטה, אלבארו מוראטה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי